Cupcake vai POP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on kokemusta vain popista ja todella tyytyväinen olin. Vähän haluttais kokeilla tuota cupcakea koska haalarit ja 2-osaiset ovat paljon ihanamman näköisiä kuin popin tylsät, yksiväriset.

Meillä on ollut Cupcaken talvihaalari ja POPin välikausitakki. Molemmat on laadukkaita ja hyviä eli siinä mielessä ei eroja. Tyyliltään toki aika erilaisia. POP menee retrohenkiseksi ja Cupcake taas on aika erilaista. Mutta noiden välillä ulkonäkö ratkaisee eniten.

[QUOTE="vieras";21938582]Meillä on ollut Cupcaken talvihaalari ja POPin välikausitakki. Molemmat on laadukkaita ja hyviä eli siinä mielessä ei eroja. Tyyliltään toki aika erilaisia. POP menee retrohenkiseksi ja Cupcake taas on aika erilaista. Mutta noiden välillä ulkonäkö ratkaisee eniten.[/QUOTE]

Just sit soitin Keltaseen Kettuun ja kyselin tota Cupcake haalaria, loppuu kokoon 116cm ja on kuulemma niukkaa mitotusta, joten olis talvella mun 112cm pojalle luultavasti liian pieni.
Sieltä löytys myös Molokidsiä, ja se kuulemma reilumpaa mitotusta. Värit olis myös kivoja, onko Molon haalareista kokemusta.
Pop:in tulevat talvihaalarit kyllä kanssa aivan ihanan värisiä, varsinkin sellanen kirkkaan keltainen.

Just sit soitin Keltaseen Kettuun ja kyselin tota Cupcake haalaria, loppuu kokoon 116cm ja on kuulemma niukkaa mitotusta, joten olis talvella mun 112cm pojalle luultavasti liian pieni.
Sieltä löytys myös Molokidsiä, ja se kuulemma reilumpaa mitotusta. Värit olis myös kivoja, onko Molon haalareista kokemusta.
Pop:in tulevat talvihaalarit kyllä kanssa aivan ihanan värisiä, varsinkin sellanen kirkkaan keltainen.

Molokids on meidän suosikkihaalari. Parina talvena on ollut ja nyt ostin vihreänä täksi talveksi juuri keltaisesta ketusta. Cupcakella on kaksiosaisiakin. Mutta jos haalarin haluat, Molokids on aika hyvä vaihtoehto.

Yhteistyössä