huonoin, kamalin, p"""tä ollein leffa jonka olet ikinä erehtynyt katsomaan?!

Muumiliini
Joku japanilaiselokuva missä mies menee kalastamaan jonnekin lammelle missä on pieniä mökkejä pienillä lautoilla. Soittaako kenenkään kelloja? En nyt nimeä muista mutta ihan paska elokuva. Lopussa se nainen nielee ongenkoukkuja, edelleenkään en oikein ymmärrä miksi.

Musta Village on todella hyvä elokuva...

Ehkä suurimpia pettymyksiä on olleet jotkin kirjan pohjalta tehdyt elokuvat, joihin sitten ei ole onnistuttu vangitsemaan puoliakaan kirjan tunnelmasta. Esimerkkinä "Elossa".

[QUOTE="sas";21934545]phonebooth. Miten paljon rahaa on mennyt elokuvaan, jossa kuvataan yli kaksi tuntia puhelinkoppia?[/QUOTE]

Miten mä muistan että tuo elokuva oli lyhyt, lyhyempi kuin elokuvat yleensä on?

Niinpäti
Tästä ei kukaan pistä paremmaksi, takaan sen :D Leffaa kutsutaan alan piireissä nimellä Turkish Star Wars, aivan käsittämätön elokuva.

http://www.youtube.com/watch?v=tx7PYAAOwxE

"huoh"
Kevin Costnerin Postman. Kolme tuntia elämästäni, jotka menivät täysin hukkaan. Jälkikäteen olin niin äimistynyt leffan huonoudesta, etten osannut muuta kuin nauraa. Siinä oli puolen tunnin tarinapolkuja, joilla ei lopulta ollut mitään merkitystä lopputuloksen tai minkään kannalta. En suosittele.

"lisko"
American pie joku seitsemäs osa. Ne ekathan on tosi hyviä, mut toi oli kyllä ihan sontaa. Ei pystynyt katsomaan loppuun. Ja sit Pitkä kuuma kesä. En myöskään jaksanu katsoa loppuun.

IhanaValo
Suuri osa suomalaisista elokuvista, ainakin ne joissa ei oo keksitty muuta ku pelkkää paneskelua. Pitkä kuuma kesä ja Helmiä ja sikoja on ainuut suomalaiset elokuvat joista oon tykänny.

Petyin kans Epic movieen, ei niiltä kyl paljoa voi ees odottaa mut se mitä ne teki Pirates of Caribbeanille :O

On varmasti paaaljon paskoja elokuvia joita en oo vielä kattonut, mutta nuo nyt tuli ekana mieleen :)

Sit en tajua Terminaali- elokuvaa. Tyyppi tulee asumaan lentokentälle. Hirmu pitkästyttävä ja kun siinä on viel Tom Hanks. Nounou.

kj
Tästä tulee varmasti sanomista, mutta minusta Tarantinon leffat (no, lähinnä Kill billit) on kauheaa sontaa vailla mitään sisältöä. Järkyttävää postailua ja itsetietoisen muka-coolia toimintaa. Samoin Avatar oli aika hanurista: ei sitten minkäänlaista sisältöä kauniin pinnan lisäksi. The Crazies on kanssa tylsä.

Yhteistyössä