pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

Pohjantähdenalla on se tyypillinen suo, kuokka ja Jussi -tapaus. Pellavapaita päällä, nahkasaappaat jalassa kuokkii pellonreunaa hikisenä heinäkuun päivänä jolloin ilma seisoo tukahduttavan kuumana ja hyönteisten kovaääninen surina täyttää korvat.
 
IceRoyal vihaisena harmaana
Mutzilla,kiharatukkainen blondi jolla on pusuhuulet ja isot rinnat :)

Lunatic,en tiiä mistä tää johtuu mut mulla tulee aina mieleen kana.Sellanen kävellessä ylikorostunut pään nyökäytys :D
 
Nyt vasta huomasin :LOL:
ketäs täällä oli... Scarlet on sellainen harakanpelättimen näköinen vanhempi nainen joka ehkä luulee olevansa rikas ja hienoa sukujuurta yms mutta on oikeasti kaukana siitä. Vähän niinku räjähtänyt Hyacinth Bucket.

Aamuäree, no niinku varmaan kaikilla tulee mielikuva, et "jos ei sitä kahvia tipu heti paikalla niin mä räjäytän tän talon!! ja sit ei oo kellään kivaa!!"

SyysYö, syntynyt syksyllä kun puitten lehdet on värikkäimmillään ja ilma on sateinen. Tykkää kävellä ruskea mokkatakki päällä puistossa katsellen värejä. Iltamyöhällä istuu takkatulen loisteessa, myrskyn pauhatessa ulkona ja lukee hyvää kirjaa.

Herra Majuri, pakkomielle ihmisten simputukseen, ainakin mielessään, todellisuudessa on pieni ja hintelä jonka ääntä ei pelkäisi edes naapurin Chihuahua. Todennäköisemmin pelkää itse enemmän ko eläintä eikä uskalla astua ovesta ulos jos tietää sen olevan lähettyvillä.

miuu, herkkä nuorempi naisihminen joka oletettavasti tykkää kissoista tai jopa itse omaa kissamaisen olemuksen. Positiivinen ja hieman humoristinen asenne elämään.

...mä oon huono täs mut ainaki oon kantanu korteni kekoon. :D
 
Viimeksi muokattu:
Heavyfreak on mustiin pukeutunut kolmekymppinen nainen joka ei tiedä mitä elämältä haluaisi, saati sitten itseltään. Hänellä on mustat hiukset joissa on vaihtelevilla shokkiväreillä värjättyjä raitoja ja kirkasta huulipunaa. Paksut kajalit ja paakkuiset ripsivärit peittävät pelokkaan katseen joka on aina luotu roikkuvan tukan alla maahan.
 
Aamuäree on räjähtänyt naisihminen joka haahuilee aamun ensimmäiset kolme tuntia kahvikuppi kädessä, lehti kainalossa, aamutakki päällä ja tohvelit jalassa silmät puoliummessa. Ainoa vastaus mitä mies tai lapset aamuäreeltä saa on joo, öö, mm, aha. Kun pannullinen kahvia alkaa vaikuttaa, aamuäreestä tulee ihminen.
 
Miuu on nuori kissamainen tyttönen jolla on arvoituksellinen katse ja kaunis viettelevä hymy. Hän kulkee keimaillen ja pitkää pörheää häntäänsä heilutellen, kietoen sitä miesten ympärille halutessaan heiltä jotain.
 
Hauskojahan nää on :D
Mä en jaksa edes kysyy kun se nutturapäinen muori on aika taattu veikkaus :xmas:
no mä en tiedä mikä se nutturapäinen muori on...

N. kolmekymppinen pitkähiuksinen nainen joka kulkee nenä nyrpyssä niin kuin ympärillä haisisi pahalle ja mulkoilee kaikkia vastaantulijoita vihaisesti. Täysikuulla hilluu metsässä loitsuja lukien.
 

Yhteistyössä