Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäs minun nimeni?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;21926777:tulee mieleen se kirja.. tai noitapiiri-leffa. vihainen, hiukan sekaisin oleva nuori nainen jolla on vahvat meikit
Mitäs mielikuvia minusta?
ummelwalad, tykkää katsella fantasialeffoja ja pukeutuu gootti tyyliin. Opiskelee huvin vuoksi eestinkieltä. harrastaa larppausta.
Aamuäree on räjähtänyt naisihminen joka haahuilee aamun ensimmäiset kolme tuntia kahvikuppi kädessä, lehti kainalossa, aamutakki päällä ja tohvelit jalassa silmät puoliummessa. Ainoa vastaus mitä mies tai lapset aamuäreeltä saa on joo, öö, mm, aha. Kun pannullinen kahvia alkaa vaikuttaa, aamuäreestä tulee ihminen.

Mitäs mielikuvia minusta?
Waladin äiti. Eli nainen, ei tyttö enää, kun on jo äitikin.
Heavyfreak on mustiin pukeutunut kolmekymppinen nainen joka ei tiedä mitä elämältä haluaisi, saati sitten itseltään. Hänellä on mustat hiukset joissa on vaihtelevilla shokkiväreillä värjättyjä raitoja ja kirkasta huulipunaa. Paksut kajalit ja paakkuiset ripsivärit peittävät pelokkaan katseen joka on aina luotu roikkuvan tukan alla maahan.
Non compos mentis mensan jäsen ja sellainen vähänniinku nörtti![]()
Aika osuva. Tosin walad ei ole nimi.
Mitäs minun nimeni?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;21926910:Ummelwaladista tulee mielikuva kauniista, usvaisesta ja rauhallisesta lummelammesta. Voisi hyvinkin olla Metsänpeiton kaveri.![]()
oon niin tuore musta ettei kellään varmaan tule mitään mielikuvia edes mun nikistä.. :snotty: