onko aina muka ovistesti = raskaustesti? ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoko mennyttä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoko mennyttä

Vieras
Monesta eri ketjusta olen täällä lukenut, että ovulaatiotesti on näyttänyt raskauden.... mä tahallani tein ovulaatiotestin ja se näytti selvästi vain kontrolliviivan.
Eli haluaisin tietää että onko täällä yhtään joka olis tahallaan tehnyt tuon ovulaatiotestin ja se olis näyttänyt vain kontrolliviivan ja siltinkin olisit raskaana ollut?
Kysyn tätä siis sen takia kun täällä olen monta eri viestiä lukenut, jossa ovistestesti on näyttänyt ("positiivista") ja ovis olisi ollut jo aikaisemmin... joka on siis näyttänytkin raskauden!!!

nii, mut täällä on moni sanonut että teki tahallaan ovistestin vähän ennen kun menkojen pitäisi alkaa, niin ovistesti näyttikin positiiv. eli näyttääkö se yleensä myös raskauden silti vaikka ovistesti onkin??????????
menkat pitäis alkaa varmaan n. viikon kuluttua, mut raskaustestiä en kyllä tee ennen sitä........

Mulla näytti ovulaatiotesti positiivista. Olin silloin kyllä jo tietoisesti raskaana ja melko pitkällä.

siis jos sulla pitäs viikon päästä VASTA alkaa menkat nii eihän sitä siltikään edes ovistesti vielä vois näyttää.. :o raskaushormonitaso niin alhaista...
Ja kyllä, ovistesti voi näyttää raskauden.

Mulla näytti ovulaatiotesti positiivista. Olin silloin kyllä jo tietoisesti raskaana ja melko pitkällä.

siks mä rupesin kyseleenkin ko täällä oon niin monesti lukenut että ovulaatiotesti näyttänyt positiivista raskaana ollessa.
mulla menkat pitäis joskus reilun viikon päästä alkaa ja tänään tekiin tahallaan tuon testin ja näytti kontrolliviivan lisäksi vain haaleaa testi viivaa...

Siis viikon päästä pitäis alkaa menkat ja sä jo luulet,ettei toivoo raskaudesta enää oo.
Ei jeesus teitä joitain,jos ei testailla 2viikkoo ennen menkkojen alkuu rtestillä,niin sit viikkoo aikasemmin ovistestillä.
Mitä te tuolla hoppuilulla saatte?

[QUOTE="just";21924490]Siis viikon päästä pitäis alkaa menkat ja sä jo luulet,ettei toivoo raskaudesta enää oo.
Ei jeesus teitä joitain,jos ei testailla 2viikkoo ennen menkkojen alkuu rtestillä,niin sit viikkoo aikasemmin ovistestillä.
Mitä te tuolla hoppuilulla saatte?[/QUOTE]

Hirveän ressin vaan. Ja pahan mielen, jota ei välttämättä tarvitsisi tuntea. :hug:

nii-i, voi ko mä voisinki olla ajattelematta ees joka tunti tuota raskaus-hommaa... mut kun se vaan on mielessä KOKO ajan... eikä sellaiset sitä ymmärrä jotka tulee sormia napsauttamalla raskaaksi :(
no, pitää vaan yrittää olla nyt miettimättä asiaa ja antaa testejen olla ihan rauhassa tuolla kaapinpohjalla :)

Yhteistyössä