Mistä olette löytäneet oppisopimuspaikan lähihoitajaksi?

Mä olin töissä vanhainkodilla hoitoapulaisena kun sieltä ehdottivat että kiinnostaisiko lähihoitajan ammatti, olisi oppisopimusmahdollisuus. Siitä kyllä kieltäydyin. Soitin sitten erääseen nuoriso yksikköön, jossa siis asuu 12-18 vuotiaita poikia ja sitä kautta sitten pääsin oppisopimukselle.

Siskoni kävi oppisopimuksella päihdetyön yksikössä, tehostetun tukiasumisen asuntolassa.

Hmm eli aika aluekohtaista... Mutta hyvä vinkki toi nuorisoyksikkö! Pitääpä kysellä niistäkin! Jotenkin hölmönä aattelin että hyvähän se työnantajalle ois saaha "halpaa" työvoimaa : / taisin olla vähän väärässä...

Hmm eli aika aluekohtaista... Mutta hyvä vinkki toi nuorisoyksikkö! Pitääpä kysellä niistäkin! Jotenkin hölmönä aattelin että hyvähän se työnantajalle ois saaha "halpaa" työvoimaa : / taisin olla vähän väärässä...

Ei se kovin halpaa ole, kun yksi täysipalkkainen pitää varata sua ohjaamaan mikä taas on normitöistä pois.

Lähihoitajan ammatti on niin moninainen, että parhaiten siitä saa itse irti lähtemällä suosiolla koulun penkille.

[QUOTE="mä";21922761]Ei se kovin halpaa ole, kun yksi täysipalkkainen pitää varata sua ohjaamaan mikä taas on normitöistä pois.

Lähihoitajan ammatti on niin moninainen, että parhaiten siitä saa itse irti lähtemällä suosiolla koulun penkille.[/QUOTE]

Niinpä. Haen kyl suoraan sairaanhoitajaksi taas syksyn haussa. Tää on mun toinen suunnitelma että lähärin kauttaa sh:ksi.

Yhteistyössä