Onko joku ollut Latviassa lokakuussa?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Minkälaanen ilma siellä on silloon?

Ei ole nyt vielä tänä vuonna ajankohtaanen, mutta haaveilen, että jos ens vuonna syyslomalla pääsis likan kanssa sinne.

ollut ja meille sattui lämpimämpi sää kuin suomessa. :)
siellä on muuten sirkus, jos et sattunut tietämään...
http://www.youtube.com/watch?v=HRHfM6998wc&feature=related

ollut ja meille sattui lämpimämpi sää kuin suomessa. :)
siellä on muuten sirkus, jos et sattunut tietämään...
YouTube - ???????? - ???????????

Olen täällä tuosta Latviasta jo aiemmin puhunut täällä ja jotakin sirkusta joku suositteli. Riika olisi siis se paikka mihin oltaisiin menossa.

Pitää toivoa, että ens kesänä on koko kesä töitä niin vois onnistuakin tuo reissu. Ja pakko olis yrittää säästää jotakin ennen reissua. Toivottavasti saan sijaisuuksia jo ennen kesää, niin tulisi palkkaa.

Olen täällä tuosta Latviasta jo aiemmin puhunut täällä ja jotakin sirkusta joku suositteli. Riika olisi siis se paikka mihin oltaisiin menossa.

Pitää toivoa, että ens kesänä on koko kesä töitä niin vois onnistuakin tuo reissu. Ja pakko olis yrittää säästää jotakin ennen reissua. Toivottavasti saan sijaisuuksia jo ennen kesää, niin tulisi palkkaa.

Olemme olleet kaksi kertaa syksyllä siellä. Riika on ihana kaupunki ja siellä on paljon näkemistä ja tekemistä. Eläintarha hieno! Jos sulle vaan kelpaa Ryanairin lennot, et kyllä tartte isoa rahapussia. Ja netistä löytyy tosi edullisia hotellejakin... Oiskohan ollu 5-10 euroon sivu tuo lento!
Nyt on muuten Liettuaankin reitti Tampereelta ja ruhtinaalliset 7 euroa sivu oli heinäkuussa! Kaunas on kaupungin nimi ja mukava kaupunki1

Olemme olleet kaksi kertaa syksyllä siellä. Riika on ihana kaupunki ja siellä on paljon näkemistä ja tekemistä. Eläintarha hieno! Jos sulle vaan kelpaa Ryanairin lennot, et kyllä tartte isoa rahapussia. Ja netistä löytyy tosi edullisia hotellejakin... Oiskohan ollu 5-10 euroon sivu tuo lento!
Nyt on muuten Liettuaankin reitti Tampereelta ja ruhtinaalliset 7 euroa sivu oli heinäkuussa! Kaunas on kaupungin nimi ja mukava kaupunki1

Joo siis jotakin halpalentoyhtiötä mä olenkin miettinyt. Rahaa menee vain jo siihen, että hommaan ittelle ja likalle passit.

Niin piti vielä siitä säästä mainita. Oltiin siis molemmilla kerroilla syyslomalla lokakuun loppupuolella viikolla 43. Sää oli Suomen oloihin verrattuna hiukan lämpimämpää...puissa oli vielä lehdet ja silleen...

Oon ollu enkä enää IKINÄ lähde Riikaan!! Onhan siellä kauniita vanhoja rakennuksia mutta se olikin ainoa plussa. Viiden tähden hotellissa surkea palvelu,kaupoissa myyjät tylyjä (kuten aikanaan neuvostoliitossa sanoi äitini),ruoka huonoa... No,tulihan koettua ja nähtyä,mutta yks kerta riitti. Lisäks ystäväni joka on asunut siellä vajaan vuoden sanoi että rikollisuus siellä on räjähtämässä käsiin,hinnat kovassa nousussa,mielenosoituksia ja levottomuuksia keskustassa jatkuvasti,ryöstöt lisääntyneet jne. Joten lomaltani kaipaan kyllä ihan jotain muuta!

Yhteistyössä