Johtuuko se vääristä aiheista vai siitä,että en ole mustana täällä

• Viestiketjun aloittaja yksinäinen laumassa
  • Ensimmäinen viesti
Minä ainakin olen 'harmaata' massaa. Toisinaan viestejä ei noteerata, joskus saan pari vastausta.
Ennätys taisi olla lapsettomien päivän avaukseni, siihen tuli oikein tappelu. :O

No mä en edes tiedä kuka on musta ja kuka ei kun aloitusta katson, kun en ole perillä noista heittomerkeistä yms. että mitä ne tarkoittaa.

Jotta epäkiinnostava aihe tai sitten se on mennyt vaan ohi :)

Johtuu varmaan paljon vielä tästä uudistuksesta.... Ainakin musta tuntuu, että mä saan jutella täällä yksinään ja vanhoja ketjuja en enää ees löydä mihin voisin palata taas, kun on aikaa ja ja ja... Tää on vaan vielä vähän vaikeeta....

"posetiivari"
Jos laittaa posiitiivisen aloituksen niin vastauksia ei tule. Kunnon aloituksessa kuuluu olla:

surkeutta
epäilystä
nalkutusta
katkeruutta (erittäin positiivista)
epäonnistumista
anelua ja matelua
itsensä mitätöimistä
toisten mitätöimistä
suoraa haukkumista (varsinkin miehen)
paljastuksia
osaamattomuutta
työttömyyttä (muut voi haukkua)
yleinen kielteisyys on hyväksi jos haluaa vastauksia

Vältettäviä aiheita:

onnellisuus
positiivisuus
onnistuminen
omasta elämästä kommentointi positiiviseen sävyyn

Tuskin johtuu. Mä en edes erota onko musta vai harmaa tehnyt aloituksen koska se on merkitty niin huomaamattomasti. Sen sijaan mä en jaksa avata niin paljon keskusteluita kuin ennen vaikka otsikko olisi ihan mielenkiintoinen ja minkä olisin avannut vanhalla palstalla. Johtuu kai siitä että näitä keskusteluja on nykyään hankala seurata kun otsikot on kaikki saman värisiä oli lukenut sen tai ei enkä ymmärrä noista kirjekuorista mitään, niitä on hankala seurata ja muutenkin tätä on hankala käyttää.

"vieras"
[QUOTE="posetiivari";21923034]Jos laittaa posiitiivisen aloituksen niin vastauksia ei tule. Kunnon aloituksessa kuuluu olla:

surkeutta
epäilystä
nalkutusta
katkeruutta (erittäin positiivista)
epäonnistumista
anelua ja matelua
itsensä mitätöimistä
toisten mitätöimistä
suoraa haukkumista (varsinkin miehen)
paljastuksia
osaamattomuutta
työttömyyttä (muut voi haukkua)
yleinen kielteisyys on hyväksi jos haluaa vastauksia

Vältettäviä aiheita:

onnellisuus
positiivisuus
onnistuminen
omasta elämästä kommentointi positiiviseen sävyyn[/QUOTE]

Haha :D tää on niin totta tällä palstalla!!

Yhteistyössä