Reumasairaalaan ei ole varaa - Tuhansien lapsivaimojen maahantuontiin valtion varoilla kyllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rsyyntynyt veronmaksaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nythän tähän somppujen suosimaan kotiapulaisten maahantuontiin on tulossa stoppi, mikäli uutisiin on uskominen. Hienoa että asiaan on kiinnitetty huomiota, asioitahan hoitavathan sen ovat huomanneet ja raportoineet eteenpäin. Toivottavasti asiaan saadaan pikainen oikaisu.
Olen samaa mieltä että tukia pitää rajoittaa , kaikkien työkykyisten kohdalla. Niidenkin jotka makaavat liiton rahoilla himassa, samoin kuin niiden kohdalla jotka eivät päivääkään ole töitä tehneet. Rotuun, sukupuoleen ja uskontoon katsomatta. Maassa maan tavalla, koskee kaikkia, myös suomalaisia.

Nythän tähän somppujen suosimaan kotiapulaisten maahantuontiin on tulossa stoppi, mikäli uutisiin on uskominen.

Kuinka niin? Ainakin tämän linkin mukaan homma ei tule muuttumaan lähitulevaisuudessa mitenkää. Maahanmuuttovirasto ruuhkautunut somalialaisten kasvattilapsihakemuksista - HS.fi - Kotimaa
Paperiversion mukaan ruuhkan takia kaikki hakemukset hyväksytään automaattisesti kun ei ole perusteita kieltävään päätökseen. Siis mitä vittua oikeesti? Suomen valtio lennättää tänne tuhatmäärin tyttölapsia orjiksi ja raiskattaviksi vanhoille äijille? Ei oo enää todellista.

Kun minä lähden yliopistolta pitämästä iltaluentoa, niin pimeään rakennukseen jää vain nämä teidän vihaamat mamut luuttuamaan lattioita ja pesemään vessoja. Kyllä minä mielelläni heidät tänne päästän, että itse saan tehdä sellaista työtä jonka koen mielekkääksi.

Yhteistyössä