Mä en sitte vissii ikinä parane!! *purku*

Lievästi hermoja raastavaa ny tää odottelu.. Naikkarilla oottelen et pääsen lekurille. Onneks on sentää tää känny ni ei ihan heti tarvii seota..

Kivut on kyl suht mahtavat ja kuumetta nousee. Kyllähän tästä massiivinen tulehduski seuraa ku vuotaa ties minne..

Onneks kuitnki suht nopeel aikataulul tapahtu asiat... Lääkärille pääsin ennen kolmee. Tulehdusarvot oli 116 ja niinku gyneki katto, leikkaushaavassa reikä ja sieltä suolta pilkottaa. Onneks en ollu syöny mitää joten ne pysty ompeleen sen samalle päivälle. Ja neljältä pääsin jo leikkuriin..

Ja kotiin pääsee heti ku crp laskee..

No mielialat on mitä on.. Sen verran ehtiu vahinkoo tulla et ehdin vatsaonteloon vuotaa verta ja saada tulehduksen..

Tk tahtoo täällä olla niin tukossa et siinne on tosi vaikee saada aikaa.. Ja onneks en ny oottanu vaan menin suoraan yksityiselle..

Ja Päättömälle kiitokset hienosta kuvasta :D

Viimeksi muokattu:
Pättsmaruu harmaana
:hug: - pikaista paranemista ja tsemppiä! Sulla on kyllä niin uskomattoman huonoa tuuria, ettei voi olla tottakaan mutta suuntahan tästä on vain ja ainoastaan ylöspäin.

:hug:

Mulla on hiukan sama tunne, että tokeneekohan tästä. Vaikka mun vaivat on pienemässä mittakaavassa. Mutta ärsyttävää ja hermoja kuluttavaa kun aina tulee jotain.:headwall: Ja saa arpoa että onko tää nyt normaalia vai joko taas pitää lähtä näytille.: /

Kiitoksia ihan kauheesti kaikille tsempeistä!! Onhan tää ihan oikeesti jotai uskomatonta tää ns. toipuminen.. Tutut hoitajatki katto et "sä oot taas tääl!" :O :LOL:

nyt on kyllä ihan hyvä olo, ei taida olla kuumettakaa enää, nukutuksen jäljiltä vaa sellana hölmö olo..

Kai tää joskus loppuu.. Ei kai niitä komplikaatioita voi loputtomii tulla, mullahan on kohta jo ollu ne kaikki.. :LOL:

:hug:

Mulla on hiukan sama tunne, että tokeneekohan tästä. Vaikka mun vaivat on pienemässä mittakaavassa. Mutta ärsyttävää ja hermoja kuluttavaa kun aina tulee jotain.:headwall: Ja saa arpoa että onko tää nyt normaalia vai joko taas pitää lähtä näytille.: /
:hug: sitähän se just on, ärsyttävää ja hermoja kuluttavaa.. Aina ku tulee sellanen fiilis et jospa tää tästä nyt ni aina tulee jotai uutta..

Kovasti tsemppejä myös sulle! :hug:

:hug: sitähän se just on, ärsyttävää ja hermoja kuluttavaa.. Aina ku tulee sellanen fiilis et jospa tää tästä nyt ni aina tulee jotai uutta..

Kovasti tsemppejä myös sulle! :hug:
Kiitos, mä tarvinkin nyt nuo tsempitykset. :)

Ja taas mietin että lähdenkö vai enkö lähde, onko normaalia vai eikö ole.: / Tai siis tiedän kyllä ettei ole normaalia, muttei huvittaisi lähtä päivystykseen, ja odotan että tilanne normalisoituisi itsekseen. Vaikka tuskin niin käy. Ottaa pattiin.:headwall:

Kiitos, mä tarvinkin nyt nuo tsempitykset. :)

Ja taas mietin että lähdenkö vai enkö lähde, onko normaalia vai eikö ole.: / Tai siis tiedän kyllä ettei ole normaalia, muttei huvittaisi lähtä päivystykseen, ja odotan että tilanne normalisoituisi itsekseen. Vaikka tuskin niin käy. Ottaa pattiin.:headwall:
Mulla loppu viesteihin vastaamiset ku akku piiputti sairaalassa eikä laturikaan kunnolla pelannut..

Ilman muuta sitä kannattaa mennä jos yhtään tuntuu siltä. Mä kyl ymmärrän tunteen, mä en kans enää voi yhtää sietää sairaaloita ja jo ajatus ärsyttää.. Mutta kyllä tässä sai taas ihan kunnon muistutuksen siitä et kuin tärkeetä on mennä jos yhtään epäilyttää.. Ittekki meinasin jättää menemättä ja sit oiski voinu käydä oikeesti heikosti..

Kovasti tsemppejä vielä! :hug:

Koita jaksaa ja yks päivä kerrallaan :hug:

Mie en kans jaksa sairastamista yhtään, oon niin kypsä ja henkisesti loppu. Koko ajan tulee jotain lisää ja henkinen vointi pahenee ja samalla sietokyky.
Kiitos :)

Ja sulle :hug: Jatkuva terveyden kans taistelu on kyllä todella uuvuttavaa.. Terveyski on monelle niin itsestään selvä asia ettei sitä tajua vasta ku sit ku se menee. Monesti ittekki vaa aatellu et kuin onnellinen sitä ois jos siitä ku ois terve. Tuntuu vaan ettei sitä koskaan ole, heti ku alkaa näyttää paremmalta ni tulee taas uus lasti paskaa niskaan, niinku nytki..

Mut periks ei anneta! Päivä kerrallaan ja toivottavasti kohti parempaa :)

Voimia:hug: Tosi kurjaa, kun taas tuli jotain komplikaatioita.Pikaista paranemista sulle toivon

Itseasiassa mua alkaa yhä enempi pelottaa, kun olen lukenut sun kirjoituksiasi ja mulle on varattu aika kohdunpoistoon 9.9:eek: Nyt tosin tuntuu hieman flunssaa yrittävän pukata päälle eli jos huono tuuri on, niin voi operaatio siirtyäkin jos on yskää tai nuhaa

Viimeksi muokattu:
Voimia:hug: Tosi kurjaa, kun taas tuli jotain komplikaatioita.Pikaista paranemista sulle toivon

Itseasiassa mua alkaa yhä enempi pelottaa, kun olen lukenut sun kirjoituksiasi ja mulle on varattu aika kohdunpoistoon 9.9:eek: Nyt tosin tuntuu hieman flunssaa yrittävän pukata päälle eli jos huono tuuri on, niin voi operaatio siirtyäkin jos on yskää tai nuhaa
Kyllähän se näin on että mä oon tyyliin 1 miljardista, jos sitäkään, kelle käy näin surkeesti leikkauksen jälkeen. Toi suolistolamaki mikä mulla oli, tuli vasta 6. leikkauksen jälkeen. Eikä sitäkään kauheen useesti tule. Saati sitten tämä haavan aukeaminen. Suunnattoman harvinaista!! Mut meikäläiselle tuntuu osuvan kaikki.

Kyllä se sun leikkaus hyvin menee ja toipuminen kans :hug: Kovasti sulle tsemppejä! :)

Yhteistyössä