:hug: sitähän se just on, ärsyttävää ja hermoja kuluttavaa.. Aina ku tulee sellanen fiilis et jospa tää tästä nyt ni aina tulee jotai uutta..:hug:
Mulla on hiukan sama tunne, että tokeneekohan tästä. Vaikka mun vaivat on pienemässä mittakaavassa. Mutta ärsyttävää ja hermoja kuluttavaa kun aina tulee jotain.:headwall: Ja saa arpoa että onko tää nyt normaalia vai joko taas pitää lähtä näytille.: /
Kiitos, mä tarvinkin nyt nuo tsempitykset.:hug: sitähän se just on, ärsyttävää ja hermoja kuluttavaa.. Aina ku tulee sellanen fiilis et jospa tää tästä nyt ni aina tulee jotai uutta..
Kovasti tsemppejä myös sulle! :hug:
Mulla loppu viesteihin vastaamiset ku akku piiputti sairaalassa eikä laturikaan kunnolla pelannut..Kiitos, mä tarvinkin nyt nuo tsempitykset.
Ja taas mietin että lähdenkö vai enkö lähde, onko normaalia vai eikö ole.: / Tai siis tiedän kyllä ettei ole normaalia, muttei huvittaisi lähtä päivystykseen, ja odotan että tilanne normalisoituisi itsekseen. Vaikka tuskin niin käy. Ottaa pattiin.:headwall:
KiitosKoita jaksaa ja yks päivä kerrallaan :hug:
Mie en kans jaksa sairastamista yhtään, oon niin kypsä ja henkisesti loppu. Koko ajan tulee jotain lisää ja henkinen vointi pahenee ja samalla sietokyky.
Kiitoksia kovastiNo johan on hankalaa terveeksitulo! :hug: Iso tsemppihali, ihan harmittaa siun puolesta...
Ja jaksuja myös teille muille, kellä terveys reistaa :hug:
Kyllähän se näin on että mä oon tyyliin 1 miljardista, jos sitäkään, kelle käy näin surkeesti leikkauksen jälkeen. Toi suolistolamaki mikä mulla oli, tuli vasta 6. leikkauksen jälkeen. Eikä sitäkään kauheen useesti tule. Saati sitten tämä haavan aukeaminen. Suunnattoman harvinaista!! Mut meikäläiselle tuntuu osuvan kaikki.Voimia:hug: Tosi kurjaa, kun taas tuli jotain komplikaatioita.Pikaista paranemista sulle toivon
Itseasiassa mua alkaa yhä enempi pelottaa, kun olen lukenut sun kirjoituksiasi ja mulle on varattu aika kohdunpoistoon 9.9 Nyt tosin tuntuu hieman flunssaa yrittävän pukata päälle eli jos huono tuuri on, niin voi operaatio siirtyäkin jos on yskää tai nuhaa