Kaarinan 4d ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puolitusinaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun ystävä on käynyt ja suositteli sitä meille kanssa lämpimästi. Heillä oli jo hyvä aavistus sukupuolesta, mut muistaakseni 4D:ssä eivät sukupuolta kysyneet/saaneet tietää. Ja poika sieltä tuli, mitä he ounastelivatkin.

Me ollaan menossa varmaan kuukauden puolentoista kuluttua itse, nih kerron sitten omia kokemuksia, jos haluat?

Suosittelen!
Tosi tarkkaan katsoi kaikki rakenteet ja kertoi mitä kuvissa näkyy. Sukupuolen kyllä tavallinen tallaajakin niistä kuvista erottaa ja tietenkin lääkäri sen myös kertoo. Useamman kasvokuvan ja dvd:n sieltä sai mukaan, lisäksi tehtiin kokoarvio ja tarkastettiin napanuoran virtaukset.

Suosittelen!
Tosi tarkkaan katsoi kaikki rakenteet ja kertoi mitä kuvissa näkyy. Sukupuolen kyllä tavallinen tallaajakin niistä kuvista erottaa ja tietenkin lääkäri sen myös kertoo. Useamman kasvokuvan ja dvd:n sieltä sai mukaan, lisäksi tehtiin kokoarvio ja tarkastettiin napanuoran virtaukset.

Tällainen, erittäin myönteinen kokemus minullakin on kolmesta nuorimmasta lapsestani lääkäri Savonlahti on rauhallinen, asiantunteva, mukava.
Sukupuolesta on kysynyt, hauammeko tietää ja näyttänyt/kertonut sitten -oikein on myös osunut (tosin tämä tuorein ultrattuni on vielä muutaman hetken vatsassani).

Voin suositella!

kiitos suosituksesta, haluan itsekin kehua!
ihanan rauhalinen asenne ja lohduttava kun joutui kertomaan minulle huonoista uutisista (kkm)

toivottavasti pääsen pian uuden raskauden myötä alkuraskauden ultraan

Yhteistyössä