Kääk! Mulla on loma, sunnuntaihin asti oon ihan yksin :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Siis enemmän kuin omituista, yksin kotona :o
En edes muista millon olisin ollut yksin kotona puolta tuntia pidempään, ja nyt mä saan nauttia ylhäisestä yksinäisyydestä sunnuntaihin saakko :o

Vähän ajattelin siivoilla, nukkua ja tehdä kerrankin kunnon kirppiskierroksen rauhassa ja ilman lapsia :D

Nautin kyllä joka hetkestä :D
Tää hiljaisuus vaan kuulostaa todella oudolta, ei meillä koskaan ole hiljaista :D

Tää hiljaisuus on kyllä outoa...mulla on nimittäin ihan sama tilanne et yksin saan olla sunnuntaihin saakka. Tai onhan mulla toi koira kaverina, etten nyt ihan yksin joudu olemaan.

Mut vähän tässä on pallo hukassa et mitähän tekis, ehkä huomenna jo osaa nautiskella omasta ajasta

Mies lähti vanhemmilleen viikonlopuksi lasten kanssa.
Kunnon yöunet tulee kyllä tarpeeseen, nuo kaks nuorinta on nyt jonkun aikaa tykänneet aamuyöstä viimeistään tunkea mun kanssa saman peiton alla, ja jopa mun tyynylle, vähän tahtoo olle väsymystä ilmassa :D

Kyllä mulla tossa CD on soimassa, mutta se ei kuitenkaan vastaa sitä "äitiäitäitiannamullehaluantuo kiusaapissatuleejanottaanälkäsyliinsilitäluelaula" taukoamatonta jankkaamista jostain :D

Yhteistyössä