kuka halua vanha palsta takaisin?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"pah"
En mä halua sitä, se oli vielä rumempi kuin tämä. Ihmetyttää kyllä, ettei tästä vieläkään ole tehty siistin näköistä. Kauhean sekasotkuisen näköistä, liikaa kaikkea symbolia. Tarpeetonta sälää.
 
Tämä ei ihan vastaa mun toivekuvia hyvästä palstasta, mutta sitten toisaalta olen kiitollinen, että on haluttu yrittää tehdä meille parempaa palstaa ja toiveita on otettu huomioon.. on popparihymiötä, on estolistaa.. jne.
 
Haluaisin :wave:
Tämä on mulle liian "hieno", liikaa kaikkea mistä en mitään tajua.
Lisäksi sekava, takkuilee, en näe mitä ketjuja olen lukenut (eli ei mulla kirjekuoret mitään värejä vaihda, paitsi pitkät ketjut punaisia)
Käyttöoikeuksia ei lähes mihinkään ja kaipaan hakua - juu tiedän palstaa muokataan ja korjaillaan vielä.
Mutta silti kapinoin ja kiukuttelen :|
 
Nähdäkseni valittaminen ei ole lainkaan turhaa, sillä tämä ei ole valmis palsta vaan vasta kehitysversio.

Aika monet epäkohdat on jo korjattu, koska koekäyttäjät=me kaikki, olemme valittaneet virheistä ja huonosti toimivista jutuista.
 
urpo
Joo rempan keskeltä tänne mukamas rentoutumaan tulin ja pah.
Loppu nyt näiden palstojen tai siis TÄMÄN palstan seurailu kiitos vuosista ei jaksa tämmöstä sotkua kun kirjautuminenkin vaatii tosi pitkän kaavan kun ei pääse niin ei sitten.
 

Yhteistyössä