Kauanko teillä on kestänyt saada päätös kotihoidontuesta?

Olen nyt odotellut 4 viikkoa... Hoitolisää en edes hakenut niin liitteitäkään ei voi puuttua tms.
Keväällä kun hain vajaaksi pariksi kuukaudeksi kotihoidontukea päätös tuli reilussa viikossa : /

:kieh:

ja nyt täytyykin soittaa maanantaina et laittavat sen ekan maksuun tän kuun lopussa tai kuun alussa erillisenä maksuna, kun muuten olisivat maksaneet vasta 30.9 . Soitin ja sanoivat et täytyy soitella maantaina, JOS TARVITSEN rahaa aikasemmin kun 30.9 |O

No sepä mukavaa, onneks mulle tuli palkka vielä eilen vaikka jäinkin hoitovapaalle jo kuun alusta... Jos maksavat reilut 2kk syyskuun lopulla niin mähän olen silloin varsinainen pohatta :LOL::kieh:

Oletko kelan sivuilta jo katsonut että onko käsittelyssä edes..? Soittelisin tai laittaisin s-postia kyllä jo..
Juu, lukee että on käsittelyssä, mut turun kelalla kestää. Niillä meni 3 kuukautta asumistuenkin päättämises. Tosi kiva vaan kun huomenna laitan opintotuki ja koulumatatukihakemukset ja ensi viikolla uuden asumistukihakemuksen... Jos ne vaikka jouluun mennessä tekis päätökset...

"vieras"
Tein hakemuksen netissä ja päätös tuli postissa kotiin kolme päivää myöhemmin. Tämä siis kaksi vuotta sitten. Olin silloin hyyyvin positiivisesti yllättynyt KELA:n toiminnan nopeudesta. Jos on mennyt pitkään, kannattaa jo soitella perään!

Yhteistyössä