hmm.. Pitänee kokeilla tuota huomenna illalla, nyt nukahti syliin..Minulla oli ensimmäisen kanssa samanlaista,äitini sanoi silloin että
jos antaisin lisää maitoa, eli korviketta...liekkö auttanut asiaa, itkut jäi.
Eli voisiko olla niin että tarvitsisi lisä maitoa?
koska teillä huudot loppuivat?Meillä itki vauva melkeinpä joka ilta kello.19-23 tienoilla. En vieläkään tiedä itkujen syytä...luultavasti massu kipuja. "Lievää koliikkia" taidettiin kirjoittaa sairaalalappuun.
siinä tapauksessa mä en antais korviketta yhtään, koska se on varmin tapa tuhota imetys. Tosi helposti vauva alkaa hylkiä rintaa kun pullosta saa helpommalla, lisäksi sun maidontuotanto ei enää sitten vastaa maidontarvetta jolloin maito vähenee koko ajan ja pulloruokinta lisääntyy koko ajan.Mä kyllä haluaisin jatkaa imettämistä vielä täyspainoisesti. Koska esikoisen kohdalla kävi niin ,että kun hän sai maitoa niin hyvin pullosta niin tissi ei enää maistunutkaan..
Selvästi vähenivät 2kk iässä. Silloin saattoi olla kaksikin iltaa peräkkäin ilman huutoja. Tasan 3kk iässä tapahtui ihme ja pojasta muuttui ihanan tyytyväinen vauveli.koska teillä huudot loppuivat?