Uusi päivä, miltäs palsta nyt tuntuu?

• Viestiketjun aloittaja Toikk
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;21889422:
Mutta enivei, noinhan se kyllä pitäisi tehdä.
Se on vain toiminnallisesti (=käyttäjän kannalta) erityisen kätevä silloin, jos juuri on ketjuun jotain postannut, niin jo etusivulta näkee, jos seuraava onkin suoraa kommentointia siihen, tai sitten jotain ihan muuta. Asia selviäisi ilman enempiä klikkailuilta. Yelisen kommunikaation ja keskustelullisuuden kannalta olisi näet hienon sujuvaa, kun tarvittaessa pääsisi jatkamaan tarvittaessa nopeastikin ilman turhia klikkailuja.

Se on vain toiminnallisesti (=käyttäjän kannalta) erityisen kätevä silloin, jos juuri on ketjuun jotain postannut, niin jo etusivulta näkee, jos seuraava onkin suoraa kommentointia siihen, tai sitten jotain ihan muuta. Asia selviäisi ilman enempiä klikkailuilta. Yelisen kommunikaation ja keskustelullisuuden kannalta olisi näet hienon sujuvaa, kun tarvittaessa pääsisi jatkamaan tarvittaessa nopeastikin ilman turhia klikkailuja.
Juu, mutta keskusteluun on voinut oman viestin jälkeen tulla jo kaksikin viestiä joista viimeinen ei olekaan osoitettu vastauksesksi minulle. Jos siis luotan pelkkään esikatseluboksiin niin missaan juuri sen minulle osoitetun viestin.
Jospa kehitystiimi voisi kehitellä sellaisen systeemin että jos sen jälkeen kun viimeksi olen ketjua lukenut tai siihen kirjoittanut, joku lainaa tekstiäni, näkyisi kyseisen viestin kohdalla etusivulla siitä kertova statuskuvake.

Mrilii
Juuri samaa piti minunkin kirjoittamani. Kaikissa ulkoasu-uudistuksissa on aina aluksi viikon intohimoinen inhoaminen, ja sen jälkeen ei kukaan enää vanhaa muistakaan. Paitsi jos joskus jossakin sen sattumalta näkee, niin nauraa vanhan retro-lookille.

Palstojen on pakko muuttua, koska aika muuttuu ja muoti muuttuu. Ihminen sen sijaan tykkää pysyvyydestä (mutta on varsin lyhytmuistinen).
Mulla on pitkä muisti. Edelleenkään en vuosien päästä sulata Suomi24:n uudistusta, enkä siis enää käy siellä.

"Hmmm"
No nyt toimiikin tuo kirjekuoren haalistuminen. Eli siitä näen, olenko lukenut viestin. *Hieroo loput unihiekat pois silmistä.*
Mulla ei ainakaan toimi toi. Just avastin tän sivu ja tämä on ensimmäinen ketju minkä avasin ja silti etusivulla oli haalistuneita kirjekuoria. Eli olen muka avannut ne jo, vaikken ole ko.ketjuissa käynytkään. Hah. paska mikä paska.

-Jotenkin tykkäsin siitä keltaisesta kirjekuoresta mikä kertoi uuden yv:n tulleen :/

-Onko meno rauhoittunutta vai onko tämä vain uutuuden jäykkyyttä?

-En tajua tuota punainen/sininen kirjekuori-juttua?!

-Toisaalta tykkään, toisaalta en. Ärsyttää kun en löydä ketjuja mihin eilen kirjoitin.

Toikka
Joo, mäkin huomasin, että meno on aika rauhallista. Ehkä tätä uudistusta vielä sulatellaan.

Osa uudistuksen hienouksista / haitoista taitaa jäädä multa unholaan, kun en ole rekisteröitynyt.

Onko kukaan tietoinen, kauanko tämä beta-vaihe kestää, eli koska se lopullinen versio astuu kehiin?

Ei ollu, toi kuva-laatikko lisäs ne siihen. :( :(
Juu, se kuvaloota lisää tägit siihen. Kopioit sen kuvalinkin ilmeisesti glitter-graphicsin siitä alemmasta, BB-code lootasta? Se pitää liittää tänne sellaisenaan sillä se sisältää jo ne img-tagit ja itseasiassa niiden ympärillä on vielä url-tagitkin eli linkki sinne glitter-graphicsiin.

Siihen kuvalootaan pitää antaa pelkkä http-linkki itse kuvaan, ei BB-codelinkkiä.

"vieras"
tää on oikeesti ainakin täällä meidän perukoilla nyt niin hidas systeemi, ettei mulla ole aikaa tässä odotella. esim äsken vastasin yhteen ketjuun ja meni melkein minuutti kun viesti lähti tuosta ruudulta. ja minkä tahansa viestin avaamiseen menee niin kauan, että hermo menee. ei hyvä.

"vieras"
no nii, tuon yllä olevan viestini lataaminen kesti ja kesti, katoin oikein kellosta aikaa. 47 sekuntia. tulee kyllä aikamonesti epäusko, lähteekö viesti ollenkaan. toimiiks tää kaikilla muillakin näin takkusesti, vai vain mulla. pitäskö kirjautua että nopeutuisi? mitäs nyt, ei nappaa enää =). vauvapuolelta taidan käydä kuulumiset lukemassa, siellä ei hitaus haittaa ku viestejä tulee n 5 viikossa...

qpdb
[QUOTE="vieras";21889834]no nii, ...toimiiks tää kaikilla muillakin näin takkusesti, vai vain mulla. pitäskö kirjautua että nopeutuisi? mitäs nyt, ei nappaa enää =). ..[/QUOTE]

Ei todellakaan ainakaan kirjautuminen mitä auta. Itse testailen vieä vaikiuttaako kirjautumatta jättäminen...ja testailen samalla vähän muutakin...

Yhteistyössä