Olen usein ihmetellyt miten joku unohtaa hammaslääkärin tai lapsen neuvola-ajan

mutta nyt se kävi minullekkkin:ashamed:

Ensin unohtui hammashoitajalla oleva tarkastus ja nyt muistin että eilen olisi ollut tytön 3v neuvola.
Selittyyhän nuo unohdukset sillä, että mulla on hirveesti ollut stressiä ja kaikenlaista harmia ja papereidenpyörittelyä.Vai dementiako tässä jo pukkaa:(

Tuo kalenteri ois varmasti hyvä, mutta jos sitä ei muista selailla, niin:D
Yleensä olen laittanut kännykkään muistutuksen, mutta vaihdoin puhelinta ja se muistutuksen käyttäminen vaan jotenkin on jäänyt:ashamed:Täytyy ottaa se tapa uudestaan käyttöön.
On mulla vielä yksi selitys....aloitin maanantaina työt ja sen myötä on myös ollut kaikenlaista hoidettavaa ja siks varmasti nuo käynnitkin unohtuneet

Kyllä niitä vaan voi sattua, sen takia mulla on keittiön seinällä kalenteri johon kirjotan kaikki ylös, se on sijoitettu niin et kuljet väkisinkin monta kertaa päivässä sen ohitte joten et voi olla huomaamatta...

JONSERED Karhunkantaja
Siinä on muuten oikeesti kamala homma kun kirjaat uuden kännykän muistiin kaikki! :D Mäkin kun usein laitan puhelimeen merkinnät menoista...
Varsinkin, jos puhelimet eivät puhu samaa kieltä niin, että voisi suoraan kopioida toiseen. Tai jos äkillinen tapaturma tai sairauskohtaus on tuhonnut toisen toimintakyvyn.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en yleensä kyllä tiedä edes missä mun puhelimeni on, ja vaikka kalenteri on keittiön seinässä ja siinä lukee kaikki kissan kokosin kirjaimin, niin silti olen unohtanut mennä opettajaa tapamaan.:ashamed: Mutta sitä en ymmärrä, kun jotkut menee aina joka paikkaan myöhässä.

vatruska harmaana
mulla sattuu unohtumaan vaikka mikä,mutta nyt on apuna iso kalenteri keittiön seinässä ja eteisessä. Sekä kalenteri laukussa. Niihin merkkaan kaikki menot,mutta ei sekään aina auta. Nyt suunnittelen kalenteria jossa ois jokasen lapsen ja aikuisen oma kohta ja omat menot niin en puukkais samaan aikaan muuta kun on jollakin menoa.

mulla sattuu unohtumaan vaikka mikä,mutta nyt on apuna iso kalenteri keittiön seinässä ja eteisessä. Sekä kalenteri laukussa. Niihin merkkaan kaikki menot,mutta ei sekään aina auta. Nyt suunnittelen kalenteria jossa ois jokasen lapsen ja aikuisen oma kohta ja omat menot niin en puukkais samaan aikaan muuta kun on jollakin menoa.
Meillä on ollut monta vuotta sellainen perhekalenteri käytössä, tosin nyt kun pojat ovat niin isoja, ettei minun tarvi enää muistuttaa heitä ihan kaikesta, senkin käyttö on hiipunut.

JONSERED Karhunkantaja
Minulla on jääkaapin ovessa kalenteri, johon kaikkien (tiedossani olevat) menot on merkitty eri väreillä... vaan eipä sekään auta, jos ei muista edes mikä päivä on...

[QUOTE="pilli";21887050]kännykän muistutus, on pantava heti kun hammaslääkäri aika tulee--vaikka 2kk ennen itse aikaa![/QUOTE]

Kännykkämuistutuksissa on se vika, että ne pitää olla riittävän aikaisin, että siitä on hyötyä, mutta silloin ne asiat ehtii jo unohtaakin:saint:

JONSERED Karhunkantaja
Kännykkämuistutuksissa on se vika, että ne pitää olla riittävän aikaisin, että siitä on hyötyä, mutta silloin ne asiat ehtii jo unohtaakin:saint:
Höpsis... minulla on esim. torstailla muistutus, että perjantaina pitää tehdä tietty asia. Ja perjantaina uudestaan, sopivasti ennen aikaa, jolloin homma tapahtuu- Tyyliin: "huomenna hammaslääkäri klo 10" ja" Tänään hammaslääkäri klo 10" ja muistutus vaikka tuntia ennen.

Kyllä niitä vaan voi sattua, sen takia mulla on keittiön seinällä kalenteri johon kirjotan kaikki ylös, se on sijoitettu niin et kuljet väkisinkin monta kertaa päivässä sen ohitte joten et voi olla huomaamatta...
mulla sama systeemi :) vielä en oo mitään käyntiä unohtanut 7-vuoteen...(koputtaa puuta) sekä kännyn kalenterissa samat menot ja muistutukset ;D

Yhteistyössä