Lunatic
Olet asian ytimessä. Mikä vika siinä äskeisessä oli..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21885739:oliko pakko pilata tämäkin. olis tässä tultu toimeen ilman uudistuksiakin.
Olet asian ytimessä. Mikä vika siinä äskeisessä oli..Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21885739:oliko pakko pilata tämäkin. olis tässä tultu toimeen ilman uudistuksiakin.
painokas peesi !Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21885739:oliko pakko pilata tämäkin. olis tässä tultu toimeen ilman uudistuksiakin.
Todellakin!!!painokas peesi !
Mut nyt saa laitettua estoon niitä nikkejä, joita ei halua lukea :saint:Olet asian ytimessä. Mikä vika siinä äskeisessä oli..
Ainakin minulle on tullut enkä kyllä ole itse koskenut mihinkään eli lähetellään...kai..sitten toi ystävälista, lähetelläänkö täälläkin kutsuja kuten naamassa vai ihanko sitä itse vaan listataan (jos listataan) porukkaa
mutta kun mä haluun ärtyä ja provosoitua, en mä mitään estoja tai pistoja olisi kaivannutAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21885874:Mut nyt saa laitettua estoon niitä nikkejä, joita ei halua lukea :saint:
luetsää mun ajatuksia opcorn:mutta kun mä haluun ärtyä ja provosoitua, en mä mitään estoja tai pistoja olisi kaivannut
Löytyyhän ne kun klikkaa tuota foorumia vastaa tähän ketjuun tjsp yllä.missäs ne muut palstat on?
mutta kun mä haluun ärtyä ja provosoitua, en mä mitään estoja tai pistoja olisi kaivannut
Te olette niin samiksia :heart:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21885920:luetsää mun ajatuksia opcorn:
no mulle ei ole tullut...ja enkä kyllä ole lähettänytkään, jos kutsuja siis ylipäätään lähetellään, kun mä en ole varma haluanko että jokainen näkisi (ja kai se olisi jokaisen nähtävillä) ketkä on mun kavereita ketkä ei, mun mielestä "jengiytyminen" ei oikein sovi keskustelupalstan henkeen ja sehän tän palstan tarkoitus kai on, olla keskustelupalstaAinakin minulle on tullut enkä kyllä ole itse koskenut mihinkään eli lähetellään...kai..
niin ollaankii :heart:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21885944:Te olette niin samiksia :heart:
No mitä mielenkiintosta täällä sen jälkeen on?? Ei yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21885874:Mut nyt saa laitettua estoon niitä nikkejä, joita ei halua lukea :saint:
mä testasin lähettää sulleno mulle ei ole tullut...ja enkä kyllä ole lähettänytkään, jos kutsuja siis ylipäätään lähetellään, kun mä en ole varma haluanko että jokainen näkisi (ja kai se olisi jokaisen nähtävillä) ketkä on mun kavereita ketkä ei, mun mielestä "jengiytyminen" ei oikein sovi keskustelupalstan henkeen ja sehän tän palstan tarkoitus kai on, olla keskustelupalsta
Ei ainakaan sieltä!!Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm;21885993:Sekava on ja liikaa tyhjää tilaa. Ottaisivat mallia AV:sta!
eipä oo näkyny...mä testasin lähettää sulle
Peesi.Profiili meni monimutkaiseksi, ei näytä ees mun värejä siellä. Mä oon vähän vanhanaikainen, joten nää kaikki facebook-hömpötykset vähän kyllä vituttaa. Saas nähdä tottuuko tähän vai ei. Sen näkee ajan kanssa.
Mut vanha takas, kannatan!!!