Oon kipee, lapset on kipeenä ja mies on ihan paska. Näin pesupähkinänkuoressa.:hug: Miksi huono päivä?
Aika hyvin muuten että olet myöskin rekkautunut tammikuussa 1970tuleekohan vanhat profiilit takas tää oli mun tunnus, mutta nikki oli erilainen.. voihan v sanon minä, jos tulee uudistus niin toimis edes!
Multa ei ole kadonneet.Mä en myöskään päässyt omiin viesteihini. Yksityisviestit vissin katosi?
Hehhehehe, on tainnu olla hyvä palsta sillon 70-luvullaAika hyvin muuten että olet myöskin rekkautunut tammikuussa 1970
Tätä ongelmaa ei ole ollut kaikilla, jotkut pääsevät kirjautumaan ihan normaalisti niinkuin vanhalla palstallakin, joillakin tarvitsee laittaa nimimerkki käyttäjätunnuksen paikalle. Tämäkin asia on huomioitu ja kuten sanottu, tämähän on nyt vielä testivaiheessa joten teidän huomionne ovat ehdottoman tärkeitä ja tervetulleita.Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti;21883725:Justiinsa juu. Käyttäjätunnuksena olikin nyt sitten nimimerkki. Kyl on persiistä tää uudistus.
Kuvat ovat avataria ja niitä löytyy useilta eri sivustoilta, googleen vaan avatar ja sieltä valitsemaan, sen voi liittää sitten oman profiilin muokkaustilan kautta näkyviin.Siis mä olen nyt aivan ulalla, mikä ei tietenkään ole kenellekään mikään yllätys.
Miten kaverilistalle pyydetään kavereita?
Mistä saa nuo peukkujutut, mitä ne edes on?
Mistäja miten te noita kuvia olette napanneet?
Ihan ensi-ihmetyksiä nämä. Huh.
No ne löytyi, mutta ei omat viestit ketjuihin...Multa ei ole kadonneet.
Perhana mä osaa enää edes kirjoittaaNäemmä löysin nuo avattaret, en äsken muistanut sitä termiä
Mutta muuten - öö. Liian monimutkaista humanistille :xmas: