V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Vaan esim. 2päivää myöhemmin, onko haittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja v:Vaan esim. 2päivää myöhemmin, onko haittaa?
veikkaan että kyllä... mulla sektiosta ainakin 1pvä liian myöhään poistettiin hakaset ja hoitaja sanoi että kylläpäs on kasvaneet kiinni lihaan ja sattui se poisto joka ei edellisellä kerralla tuntunut missään...
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja v:Vaan esim. 2päivää myöhemmin, onko haittaa?
veikkaan että kyllä... mulla sektiosta ainakin 1pvä liian myöhään poistettiin hakaset ja hoitaja sanoi että kylläpäs on kasvaneet kiinni lihaan ja sattui se poisto joka ei edellisellä kerralla tuntunut missään...
Alkuperäinen kirjoittaja täh:miksei onnistu?
ota ite
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja v:Vaan esim. 2päivää myöhemmin, onko haittaa?
Öö... en ole sektiota kokenut joten mitkä on hakaset?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NOH:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja v:Vaan esim. 2päivää myöhemmin, onko haittaa?
Eikö ollut tarpeeksi työvoimaa sairaalassa vai mikä oli ongelma ettei ajassa pysytty?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sh:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja v:Vaan esim. 2päivää myöhemmin, onko haittaa?
Öö... en ole sektiota kokenut joten mitkä on hakaset?![]()
Semmoset nitojan niittien tyyppiset jutut joilla voidaan sulkea pitkät leikkaushaavat esim. sektiossa tai vaikka lonkkaleikkauksissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Nlan terkka ois poistanu mutta kun ei oo laitetta hakasten poistoon vaan osaa poistaa vaan ompeleet...
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Nlan terkka ois poistanu mutta kun ei oo laitetta hakasten poistoon vaan osaa poistaa vaan ompeleet...
aika heikosti varustettu neuvola siinä tapauksessa. tai "terkalla" puutteellinen ammattitaito...
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Nlan terkka ois poistanu mutta kun ei oo laitetta hakasten poistoon vaan osaa poistaa vaan ompeleet...
aika heikosti varustettu neuvola siinä tapauksessa. tai "terkalla" puutteellinen ammattitaito...
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Nlan terkka ois poistanu mutta kun ei oo laitetta hakasten poistoon vaan osaa poistaa vaan ompeleet...
Eipä oo ammattitaidosta kyse jos ei oo välineitä. Hakasten poistoon tarvitsee erityisen välineen.
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Nlan terkka ois poistanu mutta kun ei oo laitetta hakasten poistoon vaan osaa poistaa vaan ompeleet...
Eipä oo ammattitaidosta kyse jos ei oo välineitä. Hakasten poistoon tarvitsee erityisen välineen.
Mulla kädessä 5tikkiä, luomen poistosta. Huomenna pitäis poistaa mutta vasta ke onnistuis.
Toiv ei kasva kiinni ihoon ne:O
Jorvista tällaiset pihdit sai mukaan pari vuotta sitten. Neuvolan terkka kysyi, voinko jättää ne heille, kun heillä ei sellaisia ollut ennestään. Mitäpä minä sillä olisin tehnytkään, joten sinne jäi.
Seuraavalla kerralla laitettiinkin tikit. On vissiin ihan lääkäristä kiinni, kummat haluaa pistää.