Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jarna:En tiedä, mutta kerrotko silti, että minkälainen syndrooma on kyseessä?
Vaikuttaako älyyn, fyysiseen kehitykseen?
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:nostan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä oli päivällä joku ketju täällä ja siellä linkki johonkin missä synddroomasta kerrottiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:nostan
eikös tuo catch 22 ainaki jollain tapaa "näy" kasvojen muodossa.. pienileukaisuus tms. Meidän neidiltä otettiin tuo koe silloin ku löyty suulaenhalkio.. Olitkos sinä klementine se kenen vauvalla epäiltiin halkiota??
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:nostan
eikös tuo catch 22 ainaki jollain tapaa "näy" kasvojen muodossa.. pienileukaisuus tms. Meidän neidiltä otettiin tuo koe silloin ku löyty suulaenhalkio.. Olitkos sinä klementine se kenen vauvalla epäiltiin halkiota??
ainakin huulihalkio on, mahdollisesti myös kitalaki![]()
mun on pakko vastata tähän...mä en tiedä. mahdollisesti on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:nostan
juu, jälleen sattumalta satuin tänne kuten viimeksi kun aiheesta "huhuilit" ..
onko nyt todettu tuo oireyhtymä, vai oletko vain lukenut mitä muita mahdollisia sairauksia voi liittyä halkioon?
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:nostan
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja klementine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:nostan
Ootko näille sivuille eksynyt? Sieltä pääsee myös omaa keskusteluryhmään, voi löytyä paaremmin/ parempaa tietoa =)
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:mun on pakko vastata tähän...mä en tiedä. mahdollisesti on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:nostan
onko nyt todettu tuo oireyhtymä, vai oletko vain lukenut mitä muita mahdollisia sairauksia voi liittyä halkioon?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:mun on pakko vastata tähän...mä en tiedä. mahdollisesti on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:nostan
eli ei ole varmuutta, vaan mietit itse mielessäsi? Mutta kuules, kaikki on mahdollista.. on mahdollista että vauvallanne on ainoastaan huulihalkio, mikä sinällänsä on korjattavissa jo 2kk iässä, riippuen laajuudesta. Tuosta ei nykyaikana jää kuin aavistuksen näkyvä arpi.
Suulaenhalkio taas korjataan aikasintaan 6kk iässä ja siitä ei jää mitään näkyvää.. toki voi tulla puheen viivästymää tai ns. honotusta ("nenäpuhetta"), mutta kaikki mahdollista myös ilman halkiota![]()
eli minä edelleen sanon sinulle, älä mieti pahimpia kun et vielä varmaksi tiedä. Teille varmasti syntyy ihana vauva, ja toivottavasti kaikki menee halkiosta/halkioista huolimatta hyvin, niinku meillä meni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eli ei ole varmuutta, vaan mietit itse mielessäsi? Mutta kuules, kaikki on mahdollista.. on mahdollista että vauvallanne on ainoastaan huulihalkio, mikä sinällänsä on korjattavissa jo 2kk iässä, riippuen laajuudesta. Tuosta ei nykyaikana jää kuin aavistuksen näkyvä arpi.
Suulaenhalkio taas korjataan aikasintaan 6kk iässä ja siitä ei jää mitään näkyvää.. toki voi tulla puheen viivästymää tai ns. honotusta ("nenäpuhetta"), mutta kaikki mahdollista myös ilman halkiota![]()
eli minä edelleen sanon sinulle, älä mieti pahimpia kun et vielä varmaksi tiedä. Teille varmasti syntyy ihana vauva, ja toivottavasti kaikki menee halkiosta/halkioista huolimatta hyvin, niinku meillä meni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:no siis aika varmasti tuo synrooma on, huomenna kuullaan lisää kun se tuloksien tulkitsija oli lomalla tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja klementine:no siis aika varmasti tuo synrooma on, huomenna kuullaan lisää kun se tuloksien tulkitsija oli lomalla tai jotain.
Onko otettu lapsivesipunktio tai millä tavalla on tutkittu?
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:mun on pakko vastata tähän...mä en tiedä. mahdollisesti on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:nostan
eli ei ole varmuutta, vaan mietit itse mielessäsi? Mutta kuules, kaikki on mahdollista.. on mahdollista että vauvallanne on ainoastaan huulihalkio, mikä sinällänsä on korjattavissa jo 2kk iässä, riippuen laajuudesta. Tuosta ei nykyaikana jää kuin aavistuksen näkyvä arpi.
no siis aika varmasti tuo synrooma on, huomenna kuullaan lisää kun se tuloksien tulkitsija oli lomalla tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Oliko halkio se syy, miksi ko. testi otettiin? Oletteko saaneet vielä mitään tuloksia?
Minun pojallani oli syntyessään laaja suulakihalkio ja erittäin pieni leuka. Tästä syystä hänestä sanottíin lähes heti, että hänellä on joko down tai catch, mutta ei ollut kumpaakaan. Toivottavasti te saisitte yhtä helpottavan vastauksen.