P
pohtiva
Vieras
onko siihen joku raja? esim jos jokainen perii 15 000e, saako vanhempi olla edustaja ja käyttää rahoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Ei saa. Nehän on sen lapsen rahoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi tuota ihmisen ahneuden määrää... Lapseltakin pitäisi sitten viedä pesämuna nenän edestä...Kyllä ne o0n lapsen rahoja, etkä sinä saa niitä käyttää! |O
Alkuperäinen kirjoittaja mun exä käytti lapsen vakuutusrahatkin:omiin menoihinsa eikä siihen kukaan puuttunut.Samoin setäni käytti poikansa perintörahat kun äitinsä kuoli eikä kukaan puuttunut siihenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi tuota ihmisen ahneuden määrää... Lapseltakin pitäisi sitten viedä pesämuna nenän edestä...Kyllä ne o0n lapsen rahoja, etkä sinä saa niitä käyttää! |O
Nämä on jotenkin hauskoja tällääset kommentit.Oletetaan, että ap on viemässä lastensa perinnöt eikä ajatella, että jospa hän teoriassa vain asiaa pohtii ja kyselee.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:niin vähän arvelinkin, mulle vaan eräs heitti että jos olis alle 20 000e niin vanhemmalla olisi normaali käyttöoikeus tarvittaessa.
ja teille ahneeksi haukkujille, niin MINÄ olisin juuri minulle tulevasta perinnöstä luovuttamassa nuo summat lapsilleni, ei toisinpäin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pohtiva:onko siihen joku raja? esim jos jokainen perii 15 000e, saako vanhempi olla edustaja ja käyttää rahoja?
Nämä on jotenkin hauskoja tällääset kommentit.Oletetaan, että ap on viemässä lastensa perinnöt eikä ajatella, että jospa hän teoriassa vain asiaa pohtii ja kyselee.