uskomatonta
Alkaa loppua usko ja toivo nukkumiseen taas. Onko minun aivotoiminnassani jotain vikaa? Vai voiko se johtua vuosien allergialääkkeiden syönnistä? Mitä tapahtuu?
Kuulostaa aika toivottamalta hänen unensaantinsa. :/Alkuperäinen kirjoittaja tabu:mun ystävä syö jotain unilääkettä joka on melko tujua kerran yhen otin ku olin ollut kaverin hautajaisissa ja muutenki olo ihan kummallinen niin piti saaha nukuttua, se oli niin tujua että nukahin melkein heti. Mutta tää ystävä joka näitä syö on vain "pöhnissä" eikä nukahda.Pyörii sängyssä ja ähisee kun uni ei tuu. ehkä jossain vaiheessa aamua sittten uinahtaa mutta herää pikku kolinaanki
Kyllä. Se sopii todella huonosti.Alkuperäinen kirjoittaja viera:Eli olet kokeillut mirtatsapiinia?
No en ole kyllä kokeillut, mutta sen tainnuttavaan vaikutukseen en mene heti innoissani vannomaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko kokeillut joogan?
Eikö senkään avulla saa nukuttua, vai menetkö liian pöhnään siitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä. Se sopii todella huonosti.Alkuperäinen kirjoittaja viera:Eli olet kokeillut mirtatsapiinia?
En nukahda lainkaan, vaan halvaannun tai menen todella tokkuraan. Siis olen sängyssä kykenemättä nukahtamaan ja kykenemättä nousemaankaan kunnolla. Se lääketokkura ja väsymys aiheuttaa sitten aggressiivisia tunteita ja käytöstä. Sen lisäksi jatkuvaa janoa ja siitä seuraavaa pissahätää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö senkään avulla saa nukuttua, vai menetkö liian pöhnään siitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä. Se sopii todella huonosti.Alkuperäinen kirjoittaja viera:Eli olet kokeillut mirtatsapiinia?
Seksi ei autaAlkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Seksi saattais auttaa.
Itsellä kokeilussa Lyrica, tarkoituksena on yhteinäistää unta.
Seksi ei auta
Ei taida auttaa mikään. On vähän toivoton olo taas. Unta takana 0 h, olen maannut sängyssä koko yön. Nykyään jään sänkyyn ja annan kehon ja mielen levätä sen minkä irti saavat.
Heippa! Etsi hyvä akupunkturi ja kokeile akupunktiota! Mulla auttoi! Ota vaikka sellainen ns kuuri et käyt kerran viikossa kk ajan.Avaisin uudestaan tätä viestiketjua kun itellä samanlainen tilanne! Nyttenkään en oo nukkunu neljään vuorokauteen yhtään, ei auta mirtazapiinit imovanet melatoniinit..keksitkö mitään keinoa unettomuuteesi?
https://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/52191-hyytava-tieto-e-pillereista-uhka-ihmiskunnan-tulevaisuudelleTietyillä alueilla on vesistöissä kofeiinia niin paljon, ettei ihme, jos ei unta tule, jos pelkästä vedestä saa kahvia.
HienoaMä katsoin dokumentin naisesta, jolle ei mikään auttanu. Sit se meni joogaan, jossa perehdyttiin hänen unettomuuteensa ja hän alkoi joogaa joka päivä jonku puol tuntia. Hän oli itse hyvin skeptinen. Mutta kas kummaa. Meni 10 viikkoa, niin unettomuus oli parantunu, ei täysin, mutta sen jälkeen hän pystyi nukkuu siedettävästi.