Gallup:Paljonko sulla on opintolainaa?

  • Viestiketjun aloittaja kysely
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
päälle 1000e te jolla on 5000-6000e nii ootteko te korkeakouluis opiskellu??
Nyt amk:ssa, yksi nykyistä amk-tasoa vastaava tutkinto on jo alla.

Muistan käyneeni opintolainan turvin ainakin Tunisiassa, Turkissa, Fuerteventuralla, Pietarissa, Tukholmassa ja monen monta kertaa baarissa :xmas: . Elokuussa saan taas nostaa lainaa, ja ajattelin joko ostaa uusia huonekaluja tai sijoittaa "elämykseen" eli lähteä matkalle :D
 
h
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
0e, en ole koskaan halunnut opintolainaa ottaa, vaan tein töitä opiskelun ajan. Kallista lainaa.
ei oo kuule aina halusta kiinni.. opiskele, tee pari muksua ja mieti missä välissä tekee töitä???

tälää hetkellä 0?, mutta ihan varmasti pakko ottaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
päälle 1000e te jolla on 5000-6000e nii ootteko te korkeakouluis opiskellu??
Nyt amk:ssa, yksi nykyistä amk-tasoa vastaava tutkinto on jo alla.

Muistan käyneeni opintolainan turvin ainakin Tunisiassa, Turkissa, Fuerteventuralla, Pietarissa, Tukholmassa ja monen monta kertaa baarissa :xmas: . Elokuussa saan taas nostaa lainaa, ja ajattelin joko ostaa uusia huonekaluja tai sijoittaa "elämykseen" eli lähteä matkalle :D
:D opintolainas on onneks pieni korko.
 
MaisaMerkitön
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Muistan käyneeni opintolainan turvin ainakin Tunisiassa, Turkissa, Fuerteventuralla, Pietarissa, Tukholmassa ja monen monta kertaa baarissa :xmas: . Elokuussa saan taas nostaa lainaa, ja ajattelin joko ostaa uusia huonekaluja tai sijoittaa "elämykseen" eli lähteä matkalle :D
Voi epistä! Mun laina meni elämiseen. Digikameran ja ajokortin hankin opintolainalla, siinä mun luxukset.
 
v
Minulla oli viime vuosituhannella opintolainaa 65 000 mk. Opintorahaa sai silloin 570 mk / kk. Töissäkin kävin opintojen ohessa. Opintoihin sijoittaminen kannatti eikä takaisinmaksussa ollut ongelmia.
 
tuleva ytm
Mulla opintolainaa noin 6300 euroa ja toinen saman verran ehtii vielä kertyä päälle ennen kuin olen valmis. Yliopistossa opiskelen ja olen yh enkä käy töissä opintojen aikana.
 
opiskelija
Eiks kukaan enää tee opiskelujen ohella töitä?

Me on opiskeltu miehen kanssa nyt molemmat 7 vuotta eikä kumpikaan ole koskaan nostanut opintolainaa. Aina tehty töitä ohella ja etenkin kesällä sitten sen verran että on saanut talven varalle säästöön. Onhan tää elämä välillä kituuttamista, mutta kyllä on juhlaa syksyllä kun opiskelut on historiaa, eikä tartte alkaa mitään lainoja makselee pois.
 

Yhteistyössä