Miltä teistä tuntuu jos facebookissa joku ei hyväksykään kaverikutsua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Tämä on nyt eka kerta kun ei ole hyväksytty kaverikutsua ja harmittaa tosi paljon! Yksi on työkaveri joka ei ole hyväksynyt kutsua ja mietinkin että onpa kiva viettää kahvitaukoja ym. yhdessä jatkossa koska kyllä tämä jää minua vaivaamaan. Minä olen kuitenkin kaikkien muiden työkavereiden kaverina facebookissa, samoin on tämä toinenkin, mutta jostain syystä ei minua hyväksy kaveriksi vaikka töissä jutellaan ym. :(

ei miltään. mutta mä oonkin pyytänyt kaveriksi vain harvoja ja valittuja. semmoisia joiden kans on todellakin halu pitää yhteyksiä, mutta asutaan kaukana toisistamme ja nähdään harvoin.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Tämä on nyt eka kerta kun ei ole hyväksytty kaverikutsua ja harmittaa tosi paljon! Yksi on työkaveri joka ei ole hyväksynyt kutsua ja mietinkin että onpa kiva viettää kahvitaukoja ym. yhdessä jatkossa koska kyllä tämä jää minua vaivaamaan. Minä olen kuitenkin kaikkien muiden työkavereiden kaverina facebookissa, samoin on tämä toinenkin, mutta jostain syystä ei minua hyväksy kaveriksi vaikka töissä jutellaan ym. :(

Kamoon, se on facebook, ei mitään vakavaa. Joillain voi olla esimerkiksi tiukka linja sen suhteen, että työpaikan ihmisiä ei hyväksytä kavereiksi, vaan se pidetään ehdottoman privaattina juttuna.

Mut on myös hylätty fb:ssä ja syynä oli erään meidän yhteisen tuttavan seläntakana puhuminen. Tuttava levitteli kaikenlaista pahaa minusta, ja sen takia en sitten kelvannut kamuksi :(

ehkä kannattaa kysäistä tältä että hei, huomasitko kun pyysin sua frendiksi. Ehkä hän selventää, miks ei sit oo pyytänyt. Veikkaan et hän ei halua ns. hyvän päivän tuttuja vaan oikeita ystäviä tms kavereikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kot:
Kamoon, se on facebook, ei mitään vakavaa. Joillain voi olla esimerkiksi tiukka linja sen suhteen, että työpaikan ihmisiä ei hyväksytä kavereiksi, vaan se pidetään ehdottoman privaattina juttuna.

Mutta tämä onkin hyväksynyt KAIKKI muut työkaverit mutta ei minua? Ja ainahan voi salata seinän tms. jos haluaa pitää tietoja vain läheisillään, minusta se on pienempi paha eikä yhtään niin loukkaavaa kuin koko kutsun torjuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja kp:
kyllä pitäis koko fasebookki kieltää, kun noin käy ihmisiä rassaamaan. ihan urpo keksintö!

No niinpä. Olenkin miettinyt että jos lähtisi kokonaan sieltä pois, kun on muitakin juttuja mitkä siellä rassaa..

Ootko varma että hän on ylipäätään käynyt facebookissa kaveripyyntösi jättämisen jälkeen?
mullakin on tuttuja jotka loppujen lopuksi tosi harvoin käyttävät.. ja silloin kun käyvät pikaiseltaan, ei välttämättä kakkia pyyntöjä yms. noteeraa.

Älä huoli :)

Mä en oikeesti voi ymmärtää, että joku tekee feissarista noin ison asian. Se ei hyväksynyt sua kaveriksi, entä sitten? Ja ehkä se ei käy niin usein feissarissa, ei ole huomannut sun kutsua yms. yms. Kysypä kuule vaikka ihan suoraan siltä.

Hyvin harvoin kaveripyyntöjä laitan. Minulla on ne tärkeimmät kaverit n.40kpl listalla ja en kelpuuta kaveriksi sinne mitään puolituttuja vaan ihmisiä keiden kanssa muutenkin olen tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
ehkä kannattaa kysäistä tältä että hei, huomasitko kun pyysin sua frendiksi. Ehkä hän selventää, miks ei sit oo pyytänyt. Veikkaan et hän ei halua ns. hyvän päivän tuttuja vaan oikeita ystäviä tms kavereikseen.

En kehtaa kysyä. Jos siinä olisi jotain tuommoista taustalla niin miksei olisi tullut itse reilusti suoraan sanomaan, että hei, sain kutsun mutta siitä ja siitä syystä en sitä hyväksynyt.. Näin homma olisi ollut selvä. Mutta tosiaan, on hyväksynyt kaikki muut työkaverit ja tiedän ettei ne kaikki ole niitä sydänystäviä kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
No mitäs väliä, ei haittais yhtään:=):

Siis miten se ei voi haitata yhtään? En vaan ymmärrä :D Kun minua tämä ainakin loukkaa ja mietin mikä on syynä mutta en tosiaan kehtaa suoraankaan kysyä. Ihan kuin olisi saanut pakit joltain mieheltä ja pitäisi mennä vielä ruikuttamaan että miksi ei..

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mun mielestä tuo olisi jo aika noloa, ihan kuin ruikuttaisi jälkeenpäin kun ei ole hyväksytty kaveriksi. Hei, se on vain facebook, älkää ottako sitä niin tosissaan. :)

Ei se oo niin vakavaa. On multakin hylännyt pyynnön pari vanhaa koulukaveria jotka on kyllä muitten kavereina. Itse taas olen hylännyt erään työkaverin pyynnön, tosin olin silloin ollut vasta pari kuukautta siinä työpaikassa, enkä mitenkään läheinen ko. ihmisen kanssa. En kovin mielelläni ota kavereiksi puolituntemattomia. Ja toisaalta taas just noi statukset ja muut on FB:n suola. Onhan se ihan tyhmää sitten olla sellaisen kaveri jolle ei halua näyttää juttuja. Mut saa mieluummin hylätä sitten kokonaan eikä vaan pitää sen vuoksi listoilla että olisi mahdollisimman paljon kavereita.

On minullakin yksi vanha tuttu hylännyt kutsun eikä se harmittanut tällä tavalla, koska on tosiaan yli 10 vuotta aikaa kun on nähty viimeksi eikä nyt niin läheisiä silloinkaan oltu. Eikä tosiaan olla enää missään tekemisissä noin muuten, ei nähdä missään jne. Mutta kyllä tämä työkaverin hylkäämä kutsu harmittaa oikeasti, hänet kun kuitenkin näen viitenä päivänä viikossa.

Blaah, en lähetä enää kutsuja kenellekään :D

kyllä pitäis koko fasebookki kieltää, kun noin käy ihmisiä rassaamaan. ihan urpo keksintö!
samaa mieltä.Itse oon aina aloitteellinen kaveripyytäjä,mua puolestaan ei juuri kukaan oo pyytänyt oma-aloitteisesti kaveriksi.Esim.ei niin fiksulta tunnu,kun pyysin yhtä kurssituttua kaveriksi live-elämässä.Menikin niin päin,että hän pyysi mut kaveriksi,näytti vielä laitteestaan lähettämänsä pyynnön.Sanoin,että vastaan kun pääsen oman laitteen ääreen. Kun sitten pääsin,mitään pyyntöä ei edes ollut lähetettynä enää(oliko alunperinkään ollut,taisi auringonpaiste häikäistä kuvaruudun,että erehdyin).Mietin,että olin varmaan hälle kuitenkin vieras ihminen,mutta fiksua olis ollut ettei lupaa kaveruutta,jos ei kerran haluu olla mun kaveri. Hohhoijakkaa tosiaan.

Hyvin harvoin laitan kaveripyyntöä ja silloinkin kysyn henkilöltä ensin tavatessamme, että voinko laittaa kaveripyynnön. En loukkaantuisi, jos joku sanoisi ei. En mäkään kaikkia kaveripyyntöjä hyväksy.