Onko kenelläkään miestä joka ei käy missään? (ts. kotona viihtyvää tyyppiä, ehkä liiankin?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukassa

Vieras
Kuulostaa tyhmältä, mutta mun mies on todella kotona viihtyvää tyyppiä. Eikä siinä mitään, se on ihan mukavaa tiettyyn rajaan asti...mut itse tykkään käydä joskus terassilla, vietetään tyttöjen iltoja jne. Miehellä ei ole oikein ystäviä, ainoastaan työkavereita. Pikkujouluissa käy kerran vuodessa ja silloinkin tulee jo hyvissä ajoin kotiin (ennen klo 24. Hyvä isä, mutta olis kiva että toisella olis edes jotain harrastuksia tai omia menoja. Eikä hän oikein tykkää jos käyn ulkona yms, olen aika sosiaalinen luonteeltani, mies ei niinkään. Tuntuu että sulkeutuu vuosi vuodelta enemmän :/
Onko kohtalotovereita? Tiedän, että moni kai haaveilee kotona nyhjäävästä miehestä, mutta ei tämäkään ole kivaa.

On mulla kotona viihtyvä mies, mutta en sitä nyhjäämiseksi sanoisi. Ja yhdessä kyllä tehdään vaikka mitä, ei mullakaan ole tarve yksin rimputella paljon. En siis haluaisi edes että mieskään rimputtelisi.

Ei se kavereiden kanssa käy, kuin ehkä pari kertaa vuodessa. Yhdessä käydään vähän useammin, tai istutaan iltaa yhdessä kavereiden kanssa tms. (meillä on hyvin pitkälti yhteinen ja tiivis kaveriporukka, kummallakaan ei oo kavereita jota toinen ei tunne). Viihdytään molemmat kotona, ite käyn ehkä vähän useammin kamujen kaa juhlimassa, mutta ei se miestä haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä kun viihtyy:
On mulla kotona viihtyvä mies, mutta en sitä nyhjäämiseksi sanoisi. Ja yhdessä kyllä tehdään vaikka mitä, ei mullakaan ole tarve yksin rimputella paljon. En siis haluaisi edes että mieskään rimputtelisi.

Mä en kestä kun toinen roikkuu/syyllistää sitten tavallaan mun menemisistä, enkä todellakaan käy jatkuvasti ulkona. Joskus olisi ihanaa olla yksin kotona, tai olis tosi kiva jos mies JOSKUS lähtisi vaikka kaljalle/pelaamaan tai mitä tahansa kavereiden kanssa. Vaikka me ollaan perhe, niin pitää sitä omaakin elämää olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja oo:
Mitä tarkoittaa "ei käy missään?" Mun mies käy jalkapallo- ja sählytreeneissä, mutta muualla se ei työn lisäksi sitte käykään.

Ei harrasta mitään.

Ei munkaan mies harrasta. Tekee 3-vuorotyötä ja lopun ajan on kotona, tykkää touhuta lasten kanssa, käydä retkillä, ongella jne.

ei mun mies viihdy kapakoisa. silti se ei trkoit että hänellä ei ole elämää.Judoharkat 2 kertaa viikossa vievät heltä aikaa ja muutenkin teemme perheenä yhdessä kaikke akivaa. Miski miehen pitäisi olla aina menossa jonnekin. miski ihminen ei saa viihtyä kotonaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
ei mun mies viihdy kapakoisa. silti se ei trkoit että hänellä ei ole elämää.Judoharkat 2 kertaa viikossa vievät heltä aikaa ja muutenkin teemme perheenä yhdessä kaikke akivaa. Miski miehen pitäisi olla aina menossa jonnekin. miski ihminen ei saa viihtyä kotonaan?

No mut harrastaa sun mies kuitenkin jotain kodin ulkopuolella. Tehdään perheenä asioita, mutta kyllä YKSINKIN voi joskus tehdä jotain. Ja se olisi ihan suotavaa.

Mikä sua stressaa siinä? Miehes on tuollainen ja sille et mitään voi. Voit vain muuttaa itseäsi niin että voit hyväksyä ja kunnioittaa toisen luonteenpiirteet sellaisenaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hk:
Mikä sua stressaa siinä? Miehes on tuollainen ja sille et mitään voi. Voit vain muuttaa itseäsi niin että voit hyväksyä ja kunnioittaa toisen luonteenpiirteet sellaisenaan.

Niinpä. JA parempi kuitenkin noin, kuin että viihtyy liikaakin pois kotoa...

En todellakaan tarkoita että miehen pitäisi koko ajan olla menossa, mutta kyllä tää tilanne alkaa jo ahdistamaan. Mulla on huomenna synttärit ja olen lähdössä ulos, mies näyttää myrtsinaamaa....

kyl se pidemmän päälle ressaa.. mä kyl sen hyväksyn, mut oishan se kiva joskus jotain yhessäki tehä tai repäitä jotain extraa..

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Mul on kans mies joka viihtyy kotona.. voi olla viikonki ettei käy missään ja mä tuun "hulluks" jo kolmantena koti päivänä. Ulkomailla ei ole käyny ikinä

Just. No sanoisin että teillä on jo ongelma, jos ette tuon vertaa toimeen tuu keskenänne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niinpä. JA parempi kuitenkin noin, kuin että viihtyy liikaakin pois kotoa...

Ette te ymmärrä :( arvasin että tää keskustelu menee tälle tasolle, huoh

Yhteistyössä