s-pankin debit/gredit -kortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuohan on siis perus pankki ja/luottokortti mutta onko kellään omakohtasta kokemusta saako korttia jos merkintä luottotiedoissa?nyt kyllä vakityössä jo pitempään ollut ja säännölliset tulot ja mietin että jos hakisi tuota korttia ja siihen luottoon se minimi 800 ?..
olis sellanen pahanpäivän vara tuo luotto jos tulee joku yllättävä meno.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
debit-kortin saa ilman luottotietoja. sellainen on minulla ja miehellä ja molemmilla luottotiedot menneet

Siis sen millä voi maksaa kassalla?Onpa kummallista, minä en nimittäin saanu.

niin sen jolla voi maksaa ja nostaa automaateista. toimii kuin visa electron, eli rahat lähtee tililtä heti

debit-kortin saa ilman luottotietoja. sellainen on minulla ja miehellä ja molemmilla luottotiedot menneet

Ei muuten saa debit-korttia luottotiedoton! Sekin kun on omanlaisensa luottokortti jolla voi ylittää tilin.
S-pankista saat vain käteismaksua varten bonuskortin kun on luottotiedot menneet.

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Ei muuten saa debit-korttia luottotiedoton! Sekin kun on omanlaisensa luottokortti jolla voi ylittää tilin.
S-pankista saat vain käteismaksua varten bonuskortin kun on luottotiedot menneet.

ja höpö,höpö!! Online debit kortin saa vaikka olis mikä merkintä tahansa!!

Ainoastaan op ei myönnä electron (on käytännössä = electron) korttia luottotiedottomalle

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja s:

ja höpö,höpö!! Online debit kortin saa vaikka olis mikä merkintä tahansa!!

Ainoastaan op ei myönnä electron (on käytännössä = electron) korttia luottotiedottomalle

Miten voi olla mahollista että jotkut on saanu ja toiset ei?
Mä vielä kysyin sitä s-pankin konttorista, sanoivat että eivät voi myöntää noita maksukortteja luottotiedottomalle, sanoin vielä siitäkin et kuinka tavan pankista saa ja heiltä ei, on kuulemma eri asia.

siis tällä hetkellä mulla on tuo s-etukortti visa debit/sirullinen kortti (pankkikortti?) ja sain sen vaikka on kyllä luottotiedot menneet!!Pystyy maksaa ostokset ihan missä vain plus tietenki s-etupaikoissa joista saa sen maksutapaedunkin.
mietin että olisikohan mahdollista saada yhdistelmäkortti..(olis se luotto niinkuin pahan pvn varalle)

Eipä saa, luottohäiriömerkintä jos on niin ei saa mitään muuta kun sen käteiskortin.

Minulla luottotiedot menneet ja pääpankkina nordea. yritin hakea debit-korttia sieltä mutten saanut koska luottotiedot menneet. no, mutta s-pankista sain. miksi? en tiedä.
eikös se ole vielä niin että s-pankin s-etukortissa olevalla debit-ominaisuudella voi maksaa muuallakin ja kortin voipi vielä ylittääkkin jos ostaa alle 50e kerralla niin eivät tarkista.. eli toimii kuin tavallinen pankkikortti. s-ryhmän kaupoissa tätä ei voi ylittää mutta muualla voi. miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja luottotiedoton kortinhaltija:
Minulla luottotiedot menneet ja pääpankkina nordea. yritin hakea debit-korttia sieltä mutten saanut koska luottotiedot menneet. no, mutta s-pankista sain. miksi? en tiedä.
eikös se ole vielä niin että s-pankin s-etukortissa olevalla debit-ominaisuudella voi maksaa muuallakin ja kortin voipi vielä ylittääkkin jos ostaa alle 50e kerralla niin eivät tarkista.. eli toimii kuin tavallinen pankkikortti. s-ryhmän kaupoissa tätä ei voi ylittää mutta muualla voi. miksi?

Mulla on nordean debit kortti mut s-ryhmän korttia en oo vieläkää saanu, nyt ei oo tullu ees mitää ilmotusta vaikka uus hakemus laitettii menemää jo 4kk sitten.. :laugh:

Mulla on nordean debit kortti mut s-ryhmän korttia en oo vieläkää saanu, nyt ei oo tullu ees mitää ilmotusta vaikka uus hakemus laitettii menemää jo 4kk sitten.. :laugh:[/quote]

eikä :D

S-pankilla on olemassa kaksi versiota debit kortista. Se normi millä voi ylittää tilin, ja toinen online debit, tämän jälkimmäisen saa luottotiedoton, eli online kortti tarkistaa automaattisesti tilin katteen eikä sillä voi tiliään ylittää. Online kortin voi hakea sillä paperisella hekemuksella!!!!

Tämän sain minäkin luottotiedottomana taannoin, se oli vielä miehen tilin rinnakkaiskortti kun eivät mulle myöntäneet edes omaa tiliä.
Olihan hassua että mä sain kyllä kerätä bonusrahaa tilille mutten saanut käyttää niitä eikä edes suostuttu kertomaan, paljonko tilillä olis rahaa :D

Electron kortin saa luottotiedotonkin, mulla oli sellainen koska muunlaista mulle ei annettu, ja op:n asiakas olen ollut lähes syntymästäni saakka...

Se debit-kortti toimii samalla periaatteella kuin automaattikorttikin.
Jos tilillä ei ole katetta aiottuun nostoon/ostoon, tulee ilmoitus ettei tilillä ole katetta ja siinä se.
Ei sillä kortilla mitään tilejä ylitellä enkä ole kyllä kokeillutkaan. Itseltäni myös luottotiedot menneet mutta ei se debit-kortin saamiselle mikään este ole, etenkin jos kaikki tulot menevät kyseiseen pankkiin.

Periaatteessa luottotiedot menettänyt ei olisi siis oikeutettu pelkkään automaattikorttiinkaan jos noin tiukaksi menee.

Näkeekö siitä kortista onko se online-debit vai mikä debit? Mulla oli kyllä aiemmin ihan tavan debit, mutta joskus ennen joulua hain sirullista lähikaupassa kun siellä oli joku 'edustaja' paikalla ja nyt kiinnostais että mikä tuo mun kortti sitten mahtaa olla. Kun mun mielestä se raksi sieltä jtn, että ei voi ylittää tms. Mulla kyllä luottotiedot kunnossa, mutta tulot huonot, kotihoidontuella kun olen.

Näkeekö siitä kortista onko se online-debit vai mikä debit? Mulla oli kyllä aiemmin ihan tavan debit, mutta joskus ennen joulua hain sirullista lähikaupassa kun siellä oli joku 'edustaja' paikalla ja nyt kiinnostais että mikä tuo mun kortti sitten mahtaa olla. Kun mun mielestä se raksi sieltä jtn, että ei voi ylittää tms. Mulla kyllä luottotiedot kunnossa, mutta tulot huonot, kotihoidontuella kun olen.

Minun käsityksen mukaan tuo toimii ihan niinkuin tavan sirullinen pankkikorttikin, eli vanhaan debit korttiin ero on se et tuolla pystyy tekee nostoja pikapankilta ja maksaa muissakin kaupoissa..Ja koska on sirullinen, kate ilmeisesti tarkistetaan ennenkuin maksu hyväksytään.

Ja niin, nyt sain minäkin debit kortin, keskimaa ei ensin suostunut antamaan sitä, sit kun hain uudestaan, koko hakemus katosi mappiööhön ja vaihdettin kokonaan osuuskauppaa josta hain taas korttia ja kappas, se tuli viikossa kotiin.

Mä en voi ymmärtää miksei muka luottotiedoton saa tuota debit-korttia koska siellä tilillähän on ainoastaan ne omat bonusrahat tai mitä sinne tilille on halunnut laittaa. Miinuksille kortti ei koskaan mene! Itse kun hain s-korttia, eivät edes tarkistaneet mitään luottotietoja. Eihän siinä oo mitään järkeä ettei muka debitkorttia sais!

Olen ollut OP:n asiakas vuosia. Perheenjäsenten tilit 4 henkeä kaikki OP:ssa. Kahden aikuisen palkat menee näille tileille. Nyt muutimme toiselle paikkakunnalle (Savonlinna) ja kävin paikallisessa OP:n konttorissa tekemässä konttorin vaihdoksen niin sanoivat etteivät myönnä minulle VERKKOPANKKITUNNUKSIA koska minulla ei ole luottotietoja, HUOM minulla edelleen voimassa vanhalla paikkakunnalla myönnetyt OP:n tunnukset. Kunhan kerkeen niin käyn lopettamassa kaikki tilit + tuttavat ja sukulaiset saavat kyllä tietää OP:n surkeasta palvelusta.

S-pankki kyllä myöntää kortit ja tunnukset!!!!

Tääl ei ole vielä kukaan vastannut todelliseen kysymykseen, saako debit-kortillisen s-pankin asiakkaan tilille debit-maksukortin luottotiedoton kumppani. Omalle s-tililleen ei ainakaan saa.