V
vieras
Vieras
Pituutta 167cm.
Nyt painan 66kg. Painon pudotus meneillään. Mikähän olisi sopiva vyötärön ympärys?
Nyt painan 66kg. Painon pudotus meneillään. Mikähän olisi sopiva vyötärön ympärys?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saman pituinen:Vyötärö-lantion ihannesuhde on 0,7. Laske siitä. Aika harva nykynainen siihen pääsee, kun lantion kurvit ovat kadonneet ja naisista on tullut suoria pötkylöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja saman pituinen:Vyötärö-lantion ihannesuhde on 0,7. Laske siitä. Aika harva nykynainen siihen pääsee, kun lantion kurvit ovat kadonneet ja naisista on tullut suoria pötkylöitä.
Miten se lasketaan(mun vyörärö 71cm ja lantio 101cm)
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja saman pituinen:Vyötärö-lantion ihannesuhde on 0,7. Laske siitä. Aika harva nykynainen siihen pääsee, kun lantion kurvit ovat kadonneet ja naisista on tullut suoria pötkylöitä.
Googleta vyötärölantiosuhde.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja saman pituinen:Vyötärö-lantion ihannesuhde on 0,7. Laske siitä. Aika harva nykynainen siihen pääsee, kun lantion kurvit ovat kadonneet ja naisista on tullut suoria pötkylöitä.
Mun mielestä on riittävä kunhan on alle sen 80cm mikä on "terveysraja". Itsellä menee sen yli vaikka BMI 21. :ashamed: