mitä tehdä jos on tyyli IHAN hukassa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kriisi

Vieras
Siis vaatetyyli. Kolmen lapsen jälkeen painan nyt 57 kiloa ja olen 155 pitkä, eli pudotettavaa ois. Vyötäröllä on ylimääräistä makkaraa joten kovin tiukkoja paitoja en enää osaa pitää,kun röllyää farkkujen vyötärön alta. Tissit on isot,perse ei onneksi ole vielä levinnyt. Mistä ihmeestä löytäisin kolmikymppiselle sopivia,nättejä vaatteita? Suoralinjaisista pidemmistä tunikoista tykkään mut nykyään kaikki on niin röyhelöistä ja alaspäin levenevää mikä ei tosiaan sovi mulle!
Onko olemassa jotain tyylikursseja tms. jonne vois mennä,en kohta kehtaa lähteä ulos ollenkaan..

Mä ihan kysyin neuvoa Sokoksen myyjältä. Sain kivoja paitoja ja tunikoita arkeen ja jakkupukuja työhön. Ja onhan Stockalla ja Sokoksella on myös niitä pukeutumisneuvojiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja niippa:
Sokoksella, Stockalla ja muistaakseni Anttilalla on pukeutumisneuvoja. Kannattaa varata aika!

pitääpä varata.. Joskus kysyin neuvoa juhlavaatteisiin Stockan myyjältä ja tuputti mulle NIIN epäsopivat ja tätimäiset vaatteet ettei oo tosikaan.. pieni o-kaula-aukkoinen paita, joka ylsi juuri takapuolen päälle niin että varmasti näytin aivan muodottomalta möhkäleeltä. Ostamatta jäi kun ei parempaa löytynyt..tai sit oon sen mallinen ettei mulle vaan löydy vaatteita! että noita neuvojiakin on varmaan monenlaisia.

Yhteistyössä