Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:muutaman munan ostin. Ihan törkeen hintasia
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä just vein ne hahmot kirpparille, mulla oli jotain 50kpl niitä :x
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä just vein ne hahmot kirpparille, mulla oli jotain 50kpl niitä :x
jjjjust.... varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä just vein ne hahmot kirpparille, mulla oli jotain 50kpl niitä :x
jjjjust.... varmasti.
Mitä just varmasti? Mulla vaan meni hermot niiden kanssa, koska ne oli lattialla joka paikassa ympäri kämppä, ei yhtään kinderia jaksa tänne enää, vaikka mies taas niitä osti tänään :kieh: mut kyllä ne menee pikku hiljaa pois :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:En oo tollasia nähnytkään.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä just vein ne hahmot kirpparille, mulla oli jotain 50kpl niitä :x
jjjjust.... varmasti.
Mitä just varmasti? Mulla vaan meni hermot niiden kanssa, koska ne oli lattialla joka paikassa ympäri kämppä, ei yhtään kinderia jaksa tänne enää, vaikka mies taas niitä osti tänään :kieh: mut kyllä ne menee pikku hiljaa pois :xmas:
Se on ihana tulla kertomaan, miten teillä on varaa ostaa 50 hello kitty munaa, just kun joku on sanonut miten hintavia ne on, joo kyllä me tietän että teillä on rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jeppis:Oisko paikalla ketään joka keräilee hello kitty munista saatavia pieniä hello kitty figuureja? Meidän pikkuneiti niitä keräilee ja joitain on saatu useampi kappale samaa niin mielellään tehtäis vaihtareita jos jollain muulla on samaa ongelmaa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:Minkälaisia ne hahmot on? siis onko jotain surkeita?
Voi kun mä en oo tuollaisia munia nähnykkään. Enää ei varmaan saa..
Alkuperäinen kirjoittaja jeppis:Oisko paikalla ketään joka keräilee hello kitty munista saatavia pieniä hello kitty figuureja? Meidän pikkuneiti niitä keräilee ja joitain on saatu useampi kappale samaa niin mielellään tehtäis vaihtareita jos jollain muulla on samaa ongelmaa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mä just vein ne hahmot kirpparille, mulla oli jotain 50kpl niitä :x
Alkuperäinen kirjoittaja dentra:Alkuperäinen kirjoittaja jeppis:Oisko paikalla ketään joka keräilee hello kitty munista saatavia pieniä hello kitty figuureja? Meidän pikkuneiti niitä keräilee ja joitain on saatu useampi kappale samaa niin mielellään tehtäis vaihtareita jos jollain muulla on samaa ongelmaa? =)
Niin mulla ois hello kitty kokoelma yhtä vaillaseisova kokki puuttuis ja ylimääräisiä kittyjä löytyy monta! että oliskohan sellasta ylimääräisenä?