pitkä lenkki ja sitten leikitään leluilla.kantaa sellasen köyden jota haluaa vetää. nyt ei vaan pysty ku tekee pienen lenkin ku koiralla jalka paketussa :/
Totta helvetissä saa ja pitääkin jos ulkona aktivointi jää syystä tai toisesta vähemmälle.Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;27568566:Omituinen suhtautuminen mun mielestä toi, että koiraa ei saa sisällä aktivoida :O
Minkä ihmeen takia????
Juu,juu..samaa mieltä oon ite ja meillä aktivoidaan sisällä, vaikka ulkoilut ei jäiskään vähälle.. Kummastelin tota mua ennen vastannutta...Totta helvetissä saa ja pitääkin jos ulkona aktivointi jää syystä tai toisesta vähemmälle.
Meillä kaksi isoa koiraa ja tokihan niitä voi rauhallisestikin aktivoida, mutta aika vaikeaa se on kun ne on ADHD-tyyppejä rodultaan Meillä lähetee ruokapöydät ja kaapit lentoon kun nuo pääsee aktivoimaan toisiaan sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;27568566:Omituinen suhtautuminen mun mielestä toi, että koiraa ei saa sisällä aktivoida :O
Minkä ihmeen takia????
Riippuu varmaan monesta seikasta kuten rodusta, koirien määrästä ja miten paljon puuhailevat ulkona. Meillä vaan yks koira ja mä ainoa joka sitä ulkoilutan ni kiireisempinä päivinä tai jos oon kipeä ei hirveesti metsissä juosta ni pakko aktivoida sisällä. Ja myös muutoinkin kun sen vert aktiivinen rotu on. Osaa kuitenkin myös rauhoittua sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;27568611:Juu,juu..samaa mieltä oon ite ja meillä aktivoidaan sisällä, vaikka ulkoilut ei jäiskään vähälle.. Kummastelin tota mua ennen vastannutta...
Ei kai sen sisällä aktivoinnin oo tarkotuskaan olla mitään pallon heittoa tmsMeillä kaksi isoa koiraa ja tokihan niitä voi rauhallisestikin aktivoida, mutta aika vaikeaa se on kun ne on ADHD-tyyppejä rodultaan Meillä lähetee ruokapöydät ja kaapit lentoon kun nuo pääsee aktivoimaan toisiaan sisällä.