mmm
Alkuperäinen kirjoittaja tonttttu:"Ystävyys on kaunis asia,
kuin pieni soittorasia.
Kaunis laulu siitä soi
ja iloisen mielen se toi.
Onneksi on ystäviä hyviä,
että voimme kantaa onnen pieniä jyviä."
Alkuperäinen kirjoittaja tonttttu:"Ystävyys on kaunis asia,
kuin pieni soittorasia.
Kaunis laulu siitä soi
ja iloisen mielen se toi.
Onneksi on ystäviä hyviä,
että voimme kantaa onnen pieniä jyviä."
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Piirsin kuvan, siihen silmät, jotka nauravat, ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut! Hyvää ystävänpäivää!
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Piirsin kuvan, siihen silmät, jotka nauravat, ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut! Hyvää ystävänpäivää!
kivaAlkuperäinen kirjoittaja iitu:Mä ittuin ojatta koilankakan vielettä, ja tä tulit ja kytyit, mikä tulla on?
Mä mökötän.
Jaa, no mä tulen tinne titten kant.
Tä tulit, ja ittuit vieleeni koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveätti.
Kiitot kun olet kiva kaveli!
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Minun ystäväni on kuin villasukka,
joka talvella lämmittää
ja minun ystäväni on kuin niitynkukka,
joka saa minut hymyilemään.
Ota kädestä, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan,
miten aurinko laskee puiden taakse ja saa taivaan punertamaan.
Hyvää ystävänpäivää.
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ystävyys kivasti kurkistaa,ystävyys hellii ja lohduttaa.Ystävyys käden suo lämpöisen,ystävyys lahja on jokaisen.Hyvää Ystävänpäivää