Kummalliset etunimet

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mihin erikoisiin/omituisiin nimiin olette törmänneet? Ei mitään kumminkaiman kissalta kuultuja legendoja, vaan oikeasti.

Mun listan ykkössijan jakavat tällä hetkellä tyttöjen nimet Marina ja Mareena. Marina tarkoittaa mun mielestä kitinää, kräninää tai vastaavaa, Mareenasta taas tulee mieleen mureena.

Ei nimi tietysti miestä pahenna, eikä mun omakaan nimi nyt mikään erityisen upea ole, mutta kunhan pohdin.
 
heffalump
Mä en kyllä näe Marinassa tai Miinassa mitään outoa. Marinalla on tietysti tuokin merkitys, mutta ruotsinkielinen nimihän tuo onkin =)

Musta outoja ovat väkisin väänetyt nimet, joissa on tavallisesta nimestä koitettu saada erikoinen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:
Nuuka ja Otsooni, jotka molemmat poikia. Tytöt; Mercedes ja Chevrolet jotka on siskoksia.
mistä tunnet nämä tytöt? =) Nuo nimet on muuten toisetnimet,ei etunimet...
Joskus lapsena törmäsin heihin, en voi siis sanoa enää tuntevani. Onhan tytöillä aika erikoiset etunimetkin, vaikkakin musta ihan nätit. Ne etunimet ei ole kyllä ihan näin erikoiset kuin nämä toiset nimet =)

 
Sukulaisen appiperheellä on kivat perinteet oudoille nimille. Ihan kivoja nimiä, niihin vaan täytyy ensin tottua. =)
 

Yhteistyössä