Toin juuri kotiin uudet Hackman matador keittoastiat. Kerrankin luin käyttöohjeet. Minä en tiennyt tuota, missä sitä ylijäänyttä ruokaa säilytetään ellei kattilassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Toin juuri kotiin uudet Hackman matador keittoastiat. Kerrankin luin käyttöohjeet. Minä en tiennyt tuota, missä sitä ylijäänyttä ruokaa säilytetään ellei kattilassa?
Alkuperäinen kirjoittaja mandi:PÖH PÖH PÖH HÖPÖJUTTUA!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Entäs jos lämmitätte ruokaa mikrossa, lämmitättekö niitä niissä muovirasioissa ( mikäli ne ovat mikronkestäviä)?
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Entäs jos lämmitätte ruokaa mikrossa, lämmitättekö niitä niissä muovirasioissa ( mikäli ne ovat mikronkestäviä)?
Tuota just mietin että tuo saa aikaan paljon tiskiä, kun edes takaisin kaadetaan ruokaa kiposta toiseen. Minä en mielelläni lämmitä mikrossa, kattilassa hellalla lämmitetty maistuu paremmalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Entäs jos lämmitätte ruokaa mikrossa, lämmitättekö niitä niissä muovirasioissa ( mikäli ne ovat mikronkestäviä)?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi helvettiläinen, nytkö mä sitte kuolen. Oon lämmittäny mikrossa muovikipoissa ja säilyttäny ruokaa ties minkälaisissa kattiloissa ja paitinpannuissa jääkapissa. Ai niin, ja käyttäny kattilaa, jossa naarmuuntunut pinta.
Goodbye cruel world!
No voi helvettiläinen, nytkö mä sitte kuolen. Oon lämmittäny mikrossa muovikipoissa ja säilyttäny ruokaa ties minkälaisissa kattiloissa ja paitinpannuissa jääkapissa. Ai niin, ja käyttäny kattilaa, jossa naarmuuntunut pinta.
Goodbye cruel world!
NoudatatkoNoin sitä pitää, eihän mitään käyttöohjeita tartte noudattaa! Miten joku voi olla noin välinpitämätön.