S
soppamamma
Vieras
Tietääkö kukaan sitä? Siis miten kiinalaisissa ravintoloissa Peking (ja muut) keitot ovat niin MAUKKAITA. Olen koittanut tehdä niitä vaikka millä internet-resepteillä, mutta usein niistä tulee vain liian epäselvää makujen sekamelskaa.