Olet mitä syöt -Gillian McKeith näyttää 20 vuotta vanhemmalta mitä on

• Viestiketjun aloittaja normaali
  • Ensimmäinen viesti
normaali
Gillian näyttää vanhalta kuivalta eukolta, vaikka on vasta 50-vuotias. Tosi kuiva ja ryppyinen nainen. Lyhyt selkä ja kiero selkäranka, huono ryhti.

Eli ei se pelkkä laihuus ja terveellisesti syöminen aina niin hyvän näköiseksi tee. Saattaahan hän muuten voida hyvin, mutta normaali seksikkyys ja kauneus on Gillianista tosi kaukana.

joo
Täytyy myöntää että ryhti on ikäisekseen todella huono. Äitini on saman ikäinen ja vaikka on elänyt tavallista perhe elämää, ei liiemmin liikuntaa harrastanut ja polttanutkin 30 vuotta. Iho on tupakasta kärsinyt mutta kroppa ja hiuksetkin paljon paremmassa kunnossa kuin Gillianilla. Ja äiti on hoikka, eikä roiku mikään paikka.

Huisi hippu
no mä ainakin oon oppinu että sokeri on pahasta vaikka sitä syönkin tyyliin karkin ja leivosten muodossa. ei yks paketti sitruunamuffinsseja mua tapa taikka lihota jos jaksan pupertaa porkkanaa.

no mä oon ihan tosissani jättäny kaiken lisäsuolan pois. en lisää sitä ruokiin ja poistan osan rasvasta mitä voin.

vieras
McKeith on kirjekurssin käynyt humpuukitohtori ja ylipäätään ärsyttävä, kuivakka eukko, mutta tuohon ryhtiin ja selän kierouteen jota tuossa arvosteltiin, taisi olla joku ihan fysiologinen syy...

"Raijaliisa"
Gillian näyttää vanhalta kuivalta eukolta, vaikka on vasta 50-vuotias. Tosi kuiva ja ryppyinen nainen. Lyhyt selkä ja kiero selkäranka, huono ryhti.

Eli ei se pelkkä laihuus ja terveellisesti syöminen aina niin hyvän näköiseksi tee. Saattaahan hän muuten voida hyvin, mutta normaali seksikkyys ja kauneus on Gillianista tosi kaukana.
Tiedätkö rakas ystävä mikä on skolioosi? Ihminen syntyy sen kanssa.

Yhteistyössä