Hei!
Minulla hurjat hermokivut ja kaikenlaisia droppeja ollut käytössä, mutta myös kaularangassa vamma jolloin mulla on siis rytmihäiriöitä, astma, aineevaidunta ym..ja ennen norspania,, mutta nyt siis pancodien, tramaleitten, lycrica (hui, siitä tuli hurja huimaus, mutta olen kuullut monen hyötyvän siitä) ja nyt monien ea-köyntien jälkeen kun suoneen pistetty jotaa oksanestia (opiaattia) ja myös lihakseen. Aloitti kipulääkäri minulle norspan 10mg laastarihoidon, alussa sain ottaa tramaleita kahtena päivänä, mutta ei enää kolmantena, koska teho kuulemma alkaa kolmantena päivänä.. Minua selkeästi huimaa, väsyttää, ruokahaluton ja sydämmen tykytyksiä sekä pistää hengittäessä eli noi ensimmäiset on ihan ok haittavaikutuksia, mutta toi hengityksen pistely ja sydämen rytmihäiriöt?? Oletteko kuulleet, että alussa olisi, nutta voisi tasaantua, vai onko näin, että haittavaikutukset pahenevat alun jälkeen vai toisinpäin? Toisaalta kipuun tuntuu auttavan eli olisin tosi onnellinen, jos ei tarvisi enää syldä hurjia määriä kipulääkkeitä, jotka ei auta (koska mahakin mennyt rikki : ( )..