tulee mieleen taas Raamatun ennustukset, että aika käy vähiin...kuu muuttuu "vereksi"Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Tai ainakin jos ootta Tampereella päin, iha punertava, oranssi. Aika upea.
Tänään on ollut urakalla ihmeellisiä valoilmiöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aamulehden lukija ikuisti Lempäälän taivaalla hohtavat halot upeaksi kuvaksi viime perjantain ja lauantain välisenä yönä. Upea ilmiö näkyi kello 22 ja 02 välisenä aikana.
Ai on kuunpimennys, no se selittääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aamulehden lukija ikuisti Lempäälän taivaalla hohtavat halot upeaksi kuvaksi viime perjantain ja lauantain välisenä yönä. Upea ilmiö näkyi kello 22 ja 02 välisenä aikana.
totta, nyt ei oo kuunpimennystä.Alkuperäinen kirjoittaja Näin ikkään:Osittainen kuunpimennys oli uuden vuoden aattona, nyt ei ole sitä eikä ole myöskään täysikuu.
Mitään muuta erikoista ei ole kuin se, että kuu on lähellä Saturnusta.
Minä täällä tyhmänä.. Mitä erikoista siinä sit on jos kuu on lähellä saturnusta?Alkuperäinen kirjoittaja Näin ikkään:Osittainen kuunpimennys oli uuden vuoden aattona, nyt ei ole sitä eikä ole myöskään täysikuu.
Mitään muuta erikoista ei ole kuin se, että kuu on lähellä Saturnusta.
en mä ole kyllä KOSKAAN nähnyt pystysuoria yksittäisiä viivoja revontulina ja asun pohjoisemmassa..Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Kookosta: Kyllä nuo musta ihan revontulilta näyttää
No se muakin vähän hämäs kun olivat tolasia pystypalkkeja, mutta siellä ne sykki nätisti taivaalla useammalla suunnalla ja liikkuivat sitten sivulle ettei meiltä enää näkynyt. Samanmoisia mitä tossa aamulehden kuvassa. Mitälie valoilmiöitä.Alkuperäinen kirjoittaja hei:en mä ole kyllä KOSKAAN nähnyt pystysuoria yksittäisiä viivoja revontulina ja asun pohjoisemmassa..Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Kookosta: Kyllä nuo musta ihan revontulilta näyttää
mie olen. ja päälaelta olen kotosin.Alkuperäinen kirjoittaja hei:en mä ole kyllä KOSKAAN nähnyt pystysuoria yksittäisiä viivoja revontulina ja asun pohjoisemmassa..Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Kookosta: Kyllä nuo musta ihan revontulilta näyttää
oi että tuli ihan lapsuus mieleen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Revontulet
http://www.youtube.com/watch?v=FcfWsj9OnsI
Aika hienoja ne on
Hieno kuva.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Jaa, värjääkö saturnus kuita?
Ja sitäpaitsi nyt se kuu on vaalentunut kun on noussut korkeammalle.
Tällasia me nähtiin tänään aikasemmin illalla, joskus kasin aikaan.