V
vieras
Vieras
Esim. kouluun, kaupunkireissua varten tms. Omistaako tyttäresi meikkejä? Oletko itse ostanut tyttärellesi meikkejä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Vuonna -99 olin pienen kylän ala-asteella työelämään tutustumisjaksolla pari viikkoa. Siellä ihmetyksekseni huomasin, että avustamani 5-luokan tytöillä lähes kaikilla oli koulussa täydet meikit naamalla. Jo yli 10 vuotta sitten!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Vuonna -99 olin pienen kylän ala-asteella työelämään tutustumisjaksolla pari viikkoa. Siellä ihmetyksekseni huomasin, että avustamani 5-luokan tytöillä lähes kaikilla oli koulussa täydet meikit naamalla. Jo yli 10 vuotta sitten!
Vuonna 2009 pienen kaupungin viidennellä luokalla ei ole kenelläkään tytöllä täydet meikit naamalla. Ainakaan meilläpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mulla on tuon ikainen tytto. Ei meikkaa kouluun, eika muutenkaan. poikkeuksen on tehnyt koulun disco ja sinne ovat tyttoporukassa meikanneet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotona saa kokeilla