Tosi RUMALLE nukelle nimi?

  • Viestiketjun aloittaja käsityöihme
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta tuo on poika. Kun ei sillä ole tukkaakaan... :/ Eli POJANnimi. Tai joku sukupuolineutraali.

Eikä mitään hävyttömyyksiä! Kuvitelkaa nyt poika esittelemässä nukkea anopille: "Mummi hei kato! Tässä on mun uus nukke. Äiti teki sen. Sen nimi on Ruma-Rimpsa!" Ja varsinkin kun R äntyy monesti ihan muuksi... :D
Reko , maailman rumin nimi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta tuo on poika. Kun ei sillä ole tukkaakaan... :/ Eli POJANnimi. Tai joku sukupuolineutraali.

Eikä mitään hävyttömyyksiä! Kuvitelkaa nyt poika esittelemässä nukkea anopille: "Mummi hei kato! Tässä on mun uus nukke. Äiti teki sen. Sen nimi on Ruma-Rimpsa!" Ja varsinkin kun R äntyy monesti ihan muuksi... :D
Reko , maailman rumin nimi.
Mun mielestä Pera on rumin. Tai joku Kake.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minusta tuo on poika. Kun ei sillä ole tukkaakaan... :/ Eli POJANnimi. Tai joku sukupuolineutraali.

Eikä mitään hävyttömyyksiä! Kuvitelkaa nyt poika esittelemässä nukkea anopille: "Mummi hei kato! Tässä on mun uus nukke. Äiti teki sen. Sen nimi on Ruma-Rimpsa!" Ja varsinkin kun R äntyy monesti ihan muuksi... :D
Reko , maailman rumin nimi.
Mun mielestä Pera on rumin. Tai joku Kake.
Ne onkin lempinimiä kake = yleensä kalevi ja pera = pertti. Reko valitettavasti on joiden poikien oikea nimi.
 

Yhteistyössä