:)
Mikä se on, jos saa olla utelias?Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Tuli vaan mieleen, kun oma duuni
Mikä se on, jos saa olla utelias?Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Tuli vaan mieleen, kun oma duuni
Ootko säkin tällainen, jota hienosti kutsutaan hevosenhoitajaksi, vaikka tosiasiassa tulee hoidettua enemmän sitä paskaa kuin hevosia? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Tuli vaan mieleen, kun oma duuni (jonka olen ihan kyllä itse valinnut ja monta vuotta myös opiskellut) aiheuttaa ihmisissä seuraavan reaktion;
- Olen opiskelija, joka tekee ns. iltatöitä kunnes valmistuu johonkin oikeaan ammatiin.
tai
- Olen kesätyöntekijä jne, "mikä sun oikee duuni on?"
tai
- Mitä aion ruveta tekemään tulevaisuudessa/ isona?
tai
- Saaks sä muka jotain palkkaa tosta, tehän ootte talkoilla kaikki?
Että eihän suinkaan kukaan normaali oikeasti tee tällaista duunia, ellei ole ihan pakko, eikä ainakaan mitään palkkaa saa...:xmas:
Asiakas voi kyllä itsekin ottaa Fazeriin tai Vaasan Oy:öön yhteyttä ja antaa palautetta huonosta leivästä. Paremmin se menee perille kuin myyjän kautta.Alkuperäinen kirjoittaja :):Myyjän tehtävä on tietysti välittää asiakkaiden valitukset eteenpäin päättäville tahoille.Alkuperäinen kirjoittaja meemis:Myyjän työ on paskaduuni, koska siinä saa kaiken paskan niskaansa asiakkailta, eikä sitä paskaa voi mihinkään paetakaan =D Vai pitäskö lähtee kahvitunnille seuraavan kerran, kun joku pahalla tuulella oleva mutrusuu alkaa huutaa päin naamaa jostakin käsittämättömästä asiasta, joka ei minulle edes ole tuttu juttu (sitä valitetaan kuulkaa ihan käsittämättömistä asioista kuten siitä, ettei Suomessa osata tehdä kunnon leipää, ja minäkö siinä asiassa voisin muka auttaa)
Olisinkin!Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ootko säkin tällainen, jota hienosti kutsutaan hevosenhoitajaksi, vaikka tosiasiassa tulee hoidettua enemmän sitä paskaa kuin hevosia? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Tuli vaan mieleen, kun oma duuni (jonka olen ihan kyllä itse valinnut ja monta vuotta myös opiskellut) aiheuttaa ihmisissä seuraavan reaktion;
- Olen opiskelija, joka tekee ns. iltatöitä kunnes valmistuu johonkin oikeaan ammatiin.
tai
tai
tai
Että eihän suinkaan kukaan normaali oikeasti tee tällaista duunia, ellei ole ihan pakko, eikä ainakaan mitään palkkaa saa...:xmas:
Muoks. Mä oon varmaan kuullu myös noista joka ikisen ja muutaman muun :kieh:
Siihen hommaan en mäkään ryhtyis.Tai kerran olen sen virheen tehnyt eikä koskaan enää!!..Jäisin mieluummin vaikka kotiin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ieras:Uuh. Puhelinmyyjä. Siinä homma mihin en KOSKAAN ryhtyisi! Ja minä olen pessyt vessoja elääkseniAlkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä ajattelin nuorempana, ettei mikään työ voi olla niin epäkiitollista kuin yläasteen opettajan hommat. Suurta osaa murkkuikäisistä ei vaan kiinnosta yhtään ja meno on sen mukaista.
Itse en jaksaisi kaupan kassana, lehtimyyjänä tai siivoajana, mutta toki silti arvostan näitäkin töitä. Paskahommia ei olekaan.
Vittuilusta ei pääse tässäkään. Kyllähän sitä paskaa talikoi ja kaikki asiakkaatkin on enimmäkseen kivoja, mutta niiden omistajat on välillä vähän hankaliaAlkuperäinen kirjoittaja Lex:Olisinkin!Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ootko säkin tällainen, jota hienosti kutsutaan hevosenhoitajaksi, vaikka tosiasiassa tulee hoidettua enemmän sitä paskaa kuin hevosia? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Tuli vaan mieleen, kun oma duuni (jonka olen ihan kyllä itse valinnut ja monta vuotta myös opiskellut) aiheuttaa ihmisissä seuraavan reaktion;
tai
tai
tai
Muoks. Mä oon varmaan kuullu myös noista joka ikisen ja muutaman muun :kieh:
Sitä paskaa mäkin jaksan talikoida maailman tappiin, enemmän kuin kuunnella ihmisten vittuilua
Mun osani on tällä haavaa nämä yksityiset turvallisuuspalvelut B)
Ei leipomo pysty tekemään muutoksia yhden asiakkaan toiveide mukaan, Myyjille näutä valituksia kuuluu sen sijaan tulevan ihan liukuhihnalla. Jos myyjä kerto ostopäällikölle tai muulle päättävälle taholle palautteen sisällön ja määrän, voi ostoista vastavaa tehdä sisäänostot muualta tai antaa palautetta tuottaville tahoille "asiakkaat haluavat tällaista, mutta mistään ei saa. Kiinnostaisiko teitä tällainen markkinarako?"Alkuperäinen kirjoittaja Suora palaute:Asiakas voi kyllä itsekin ottaa Fazeriin tai Vaasan Oy:öön yhteyttä ja antaa palautetta huonosta leivästä. Paremmin se menee perille kuin myyjän kautta.
PEESIAlkuperäinen kirjoittaja aiheen vierestä :):No minä en arvosta työtä, jossa mies käyttää pukua Miehen kuuluu olla kunnon duunari!
Meillä se kyllä tyssää siihen, että jos tuote ei kuulu meidän valikoimaan, se ei kuulu ja piste. Kategoriasta ei voi poiketa, koska ne on tarkoin määritelty ylemmällä taholla. Jonkun tietyn tuotteen saamiseksi joutuisi nostamaan kategorialuokkaa ehkä paljonkin ylöspäin, jolloin mukana tulisi ehkä paljonkin ei-kannattavia tuotteita. Siksi jonkun yksittäisen tuotteen puuttumisesta on turha valittaa tai ylipäätään viedä viestiä eteenpäin. Vastaus on kuitenkin, että se ei kuulu meidän valikoimaluokkaamme eikä asian hyväksi voi tehdä mitään. Sen sijaan tuotteen laatua koskevat ("huono" leipä) valitukset eivät kuulu myyjille vaan tavaran valmistajille.Alkuperäinen kirjoittaja :):Ei leipomo pysty tekemään muutoksia yhden asiakkaan toiveide mukaan, Myyjille näutä valituksia kuuluu sen sijaan tulevan ihan liukuhihnalla. Jos myyjä kerto ostopäällikölle tai muulle päättävälle taholle palautteen sisällön ja määrän, voi ostoista vastavaa tehdä sisäänostot muualta tai antaa palautetta tuottaville tahoille "asiakkaat haluavat tällaista, mutta mistään ei saa. Kiinnostaisiko teitä tällainen markkinarako?"Alkuperäinen kirjoittaja Suora palaute:Asiakas voi kyllä itsekin ottaa Fazeriin tai Vaasan Oy:öön yhteyttä ja antaa palautetta huonosta leivästä. Paremmin se menee perille kuin myyjän kautta.
Vaaasn leipomo ottaa varmasti paremmin onkeensa, jos hänelle soitetaan Prisman ja Citymarketin päälikkötasolta kuin silloin, jos soittajina ovat Matti Oulusta ja Kauppisen Liisa Mouhijärveltä.
Valittavalle asiakkaalle myyjä voi sanoa, "Kiitos palautteestasi. Vien sen eteenpäin "
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ne on niitä töitä, joihin ei päästä vaan joudutaan. Fyysisesti raskaita ja huonosti palkattuja hommia, joihin ei tarvita mitään koulutusta ja joissa usein on epämukavat työajat. Niitä töitä, joihin 70-luvulla mentiin, jos ei kiinnostanut sen paremmin amis kuin lukiokaan. Nykyisin näitä töitä ei enää kamalasti ole, koska miltei kaikkeen vaaditaan jo jokin koulutus.
Kaikki työ sinällään on arvokasta, mutta toi edellä oli nyt se, millaisia töitä ajattelen silloin, kun puhutaan "paskaduunista".
Summassako ylempi taho joutuu ne valikoimat päättämään, kun osaa myyjistä ei kiinnosta kertoa asiakaspalautteita eteenpäin?Alkuperäinen kirjoittaja Suora palaute:Meillä se kyllä tyssää siihen, että jos tuote ei kuulu meidän valikoimaan, se ei kuulu ja piste. Kategoriasta ei voi poiketa, koska ne on tarkoin määritelty ylemmällä taholla. Jonkun tietyn tuotteen saamiseksi joutuisi nostamaan kategorialuokkaa ehkä paljonkin ylöspäin, jolloin mukana tulisi ehkä paljonkin ei-kannattavia tuotteita. Siksi jonkun yksittäisen tuotteen puuttumisesta on turha valittaa tai ylipäätään viedä viestiä eteenpäin. Vastaus on kuitenkin, että se ei kuulu meidän valikoimaluokkaamme eikä asian hyväksi voi tehdä mitään. Sen sijaan tuotteen laatua koskevat ("huono" leipä) valitukset eivät kuulu myyjille vaan tavaran valmistajille.
No näinhän ne ihmiset varmasti munkin duunistani ajatteleeAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ne on niitä töitä, joihin ei päästä vaan joudutaan. Fyysisesti raskaita ja huonosti palkattuja hommia, joihin ei tarvita mitään koulutusta ja joissa usein on epämukavat työajat. Niitä töitä, joihin 70-luvulla mentiin, jos ei kiinnostanut sen paremmin amis kuin lukiokaan. Nykyisin näitä töitä ei enää kamalasti ole, koska miltei kaikkeen vaaditaan jo jokin koulutus.
Kaikki työ sinällään on arvokasta, mutta toi edellä oli nyt se, millaisia töitä ajattelen silloin, kun puhutaan "paskaduunista".
Mun mielestä kyse ei ole silloin nk "paskaduunista".Alkuperäinen kirjoittaja Lex:No näinhän ne ihmiset varmasti munkin duunistani ajattelee
Onhan se vaan vähän harmi, kun on kuitenkin ihan vapaaehtosesti kyseisen ammatin valinnut, hankkinut koulutusta ja vielä tykkää ja on alasta kiinnostunut.
Duuniin liittyvät paskan kyllä nielee, kun on sen duunia valitessa tiedostanut, mutta harmittaa se jos ihmiset menee halveksunnassaan henkilökohtaisuuksiin, tai pitää jotenkin luuserina muuten vaan
voisi vielä lisätä laboratoriohenkilökunnanAlkuperäinen kirjoittaja vie:palomies,poliisi,hoitaja,opettaja. paskamaisia töitä joia ei arvosteta tarpeeks ja se näkyy palkassa.
Voitko perustella vähän?Alkuperäinen kirjoittaja kaksi ylitse muiden:lappuliisa
lippujentarkastaja