maanantai
Meillä täytetään viikon päästä 7kk.Ja kun käytetään noita maitojauheita,niin alkaa jo tympimään että ekaks pitää ottaa kraanasta kylmää vettä ja sitten lämmittää se..
Ei todellakaan!!Juuri oli puhetta asiasta labrassa töissä olevan kaverini kanssa. Lämpimässä hanavedessä on bakteereja, kylmässä ei. Vesi kannattaa aina ottaa hanasta mahdollisimman kylmänä, ja lämmittää.Alkuperäinen kirjoittaja häh:eikö muka ole oikeasti käyttökelpoista?
Alkuperäinen kirjoittaja häh:eikö muka ole oikeasti käyttökelpoista?
Peesi. Minä aina vedenkeittimellä kiehautan kylmän veden niin saan nopeesti kuumaa vettä kattilaan ja se kuulema säästää energiaakinAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Hyyyyyyih, mulla on aina pitelemistä, etten sanoisi että ei saa, kun joku käyttää lämmintä kraanavettä vaikka vain perunankeittovetenä.
Hyyyi, hyihyihyihyiyäk! :x
Näin minäkin teen. EIkä suomalaisessa vesijohtovedessä ole mitään bakteereja, hyvänen aika...Alkuperäinen kirjoittaja siis tota:mä olen kyllä ruuanlaittoon ottanu kuumaa vettä esim. jos keitän makaronia.siis se vesihän kiehuu siin kattilassa joten ei kai se siin haittaa.kuuma vesi rupee nopeemmin kiehuu ja näin säästää aikaa.
mut en tod. juo lämmintä tai kuumaa vettä suoraan
älä käytä! Siinä on vaikka mitä epäpuhtauksia tarttunut putkistoista (esim. metalleja)!! :xAlkuperäinen kirjoittaja siis tota:mä olen kyllä ruuanlaittoon ottanu kuumaa vettä esim. jos keitän makaronia.siis se vesihän kiehuu siin kattilassa joten ei kai se siin haittaa.kuuma vesi rupee nopeemmin kiehuu ja näin säästää aikaa.
Todellakin on!! Jopa e.coli bakteereita voi olla lämpimässä vesijohtovedessä. Olen itse todeistanut niiden olemassa oloa...Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Näin minäkin teen. EIkä suomalaisessa vesijohtovedessä ole mitään bakteereja, hyvänen aika...Alkuperäinen kirjoittaja siis tota:mä olen kyllä ruuanlaittoon ottanu kuumaa vettä esim. jos keitän makaronia.siis se vesihän kiehuu siin kattilassa joten ei kai se siin haittaa.kuuma vesi rupee nopeemmin kiehuu ja näin säästää aikaa.