V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:Lode84 kannattaisko hakea, saisit nyt hakematta jääneet takautuvana...Itse aikanaan unohdin hoitolisän hakea ja niin sitten kerran kävin kelassa ja hän sanoi että kannattaa hakea ja 1500 edestä niitä oli sitten kertynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:6 lapsen lapsilisä + liiton rahan n. tonni.
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:6 lapsen lapsilisä + liiton rahan n. tonni.
ei voi olla noin vähän. paljonko sun liiton pvraha muka on?
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Käteen jää kun kotiäitinä n. 2800euroa. ja 4 lasta taloudessa
Mulle tuli sellanen olo, että haluat varmaan jotenkin avata tätä meille...
En mitään halua avata, aloittaja kysyi paljonko on tuloja. Ja kai nyt tulojakin on kun 4 lasta. Tuohon mainitsemaani summaan sisältyy myös liiton pvraha jos joku ihmettelee summaa mutta tuohan on todella vähän viidelle hengelle per kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Käteen jää kun kotiäitinä n. 2800euroa. ja 4 lasta taloudessa
En mitään halua avata, aloittaja kysyi paljonko on tuloja. Ja kai nyt tulojakin on kun 4 lasta. Tuohon mainitsemaani summaan sisältyy myös liiton pvraha jos joku ihmettelee summaa mutta tuohan on todella vähän viidelle hengelle per kk
No ethän sä mikään kotiäiti ole vaan työtön jos liiton rahaa saat
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Alkuperäinen kirjoittaja Ahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Satu:Käteen jää kun kotiäitinä n. 2800euroa. ja 4 lasta taloudessa
No ethän sä mikään kotiäiti ole vaan työtön jos liiton rahaa saat
no en olekkaan koska lapset arkisin pvkodissa