Anttilan Junior turvaistuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reetta

Vieras
Tietääkö kukaan että saako anttilan junior turvaistuinta käyttää jo vastasyntyneellä? Istuimen esitteessä netissä lukee että sitä voi käyttää 0-18kg lapsille mutta epäilen kuitenkin että voiko siihen ihan pientä laittaa? Eröäs tuttuni on ostanut tämän istuimen tulevalle vauvalleen ja ihmettelin kovasti istuimen valintaa.. Onhan se halpa mutta......

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=170856&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=3139413&categoryId=10093&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Tässä linkki kyseiseen istuimeen.

Tuo istuin muistaakseni kallistuu jonkusen verran, mutta en mä nyt ihan vastasyntynellä sitä silti käyttäs... Vastasyntynyt kun tuntuu hukkuvan sinne kaukaloonkin ja menevän "lyttyyn", vaikka kuin on kalteva asento... Parempi tietty ku ei mitään, mut...

esikoisella oli tuollainen istuin enkä koskaa ostais uudestaa. Ei saanut kiinnitettyä yhtä tukevasti kuin jotain kalliimpia istuimia. eikä se kallistunut niin paljoo et siihen ihan vastasyntyneen laittasin.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Sitä mieltä oon että vaikka istuinten painoraja on alkaen 0kg niin pienen paikka on kaukalossa. Isompi lapsi sitten istuimeen. Oishan vastasyntyny ollu aivan läjässä tollasessa.

Olen samaa mieltä kanssasi. Täytyy jollain keinolla saada kaverin mieli muuttumaan ja ostamaan kaukalo vauvalle..