Olen hyytikyppynen, kysykää mitä haluatte

Siis mikä toi sun historia oikein on ja montako lasta sulla on ja monenko eri miehen kanssa?
...ei pahalla , mutta välillä tuntuu että huviksesi haluat kauhistuttaa kertomalla elämästäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Siis mikä toi sun historia oikein on ja montako lasta sulla on ja monenko eri miehen kanssa?
...ei pahalla , mutta välillä tuntuu että huviksesi haluat kauhistuttaa kertomalla elämästäsi.

Vain yks lapsi entisen miehen kans ja lapsi on varmassa tallessa... Mie en huvikseen kettään kauhistuttele. :snotty:

Kysynkin nyt.Miks valehtelit ettet saa lapsia kun sul kohtu poistettu.?
Esität tääl olevas raskaana?
Miten esität teoriasi?
Oot ain kertonut ettet saa lasta syöpään kuollutta tyttös jälkeen kun kohtu poistettu.
Nyt on joku sun sanomassasi pielessä.
Kohdun poistettu ei SAA LASTA.
MITEN SINÄ? KERRO
Ja ilman valheita.
Sanoit ettet tuu koskaan saamaan lasta !!

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Miten esität teoriasi?
Oot ain kertonut ettet saa lasta syöpään kuollutta tyttös jälkeen kun kohtu poistettu.
MITEN SINÄ? KERRO
Ja ilman valheita.

En tiä keltä on poistettu kohtu, mut ei ainakkaan multa enkä ole tietääkseni sellasta väittänykkään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Miten esität teoriasi?
MITEN SINÄ? KERRO
Ja ilman valheita.

En tiä keltä on poistettu kohtu, mut ei ainakkaan multa enkä ole tietääkseni sellasta väittänykkään :whistle:

Juu et olekaan.
Joltain tiimarivihko hukassa tai mennyt sekaisin =)

Mä en useinkaan viitsi sanoa mitä ajattelen mikäli se on painokelvotonta mutta teen sen nyt tänään toistamiseen;
Nuo tässä tapauksessa harmaat v*ttuilijat yllättävät mut kerta toisensa jälkeen. Ei noilla ah, niin hauskoilla sutkauksillaan, ei uskomattomalla muistillaan eikä edes totaalisella empatiakyvyn puuttumisella vaan sillä, että osaavat ylipäätänsä lukea ja kirjoittaa. |O :headwall:

Yhteistyössä