No elämässä nyt vaan tulee tuollaisia tilanteita vastaan . Me ollaan joskus puhuttu asioista niin että aina ei voi tehdä muille mieliksi eikä siinä olisi mitään mieltäkään,aina ilmestyy joku joka arvostelee sinua . Pitää ajatella omilla aivoillaan. Jos haluaa laittaa viimeiset pennoset muodikkaisiin vaatteisiin niin sille ei loppua näy. Puhu lapselle järkeä. Muoti vaihtuu, jotkut eivät osaa päteä muuten kuin näyttämällä että heillä on varaa olla aina muodissa mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Hanski:Meidän pihalle ilmestyi poikia joilla oli nii sanotut kalliit muoti vaatteet. Ja haukkuivat poikani lippistä epäaidoksi, koska siinä lipassa ei ollut kahdeksaa viivaa ja se ei ollut "cappi". Nyt poika sitten ei paa hattua päähän millään. En haluais antaa periks ja ostaa lippistä joka maksaa 30e. Miten saan selitettyä pojalle nii et ymmärtäis ettei sellaista hattua tarvita, mutta ilman itkua...
No se on tietynlainen lippis. Cap. Eikös joku linkittänyt tänne jo kuvankin siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn::kieh:
Lippis jossa on suora lippaAlkuperäinen kirjoittaja Björn:Miltä se näyttää?Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Voi juma!
Tätä mä just pelkään ja odottelen. Helkkari jos tässä joutuu sellasen kamalan capin hankkiin 7v:lle!! |O
Ei se kustannus oo niinkään iso ongelma ku "lippiksen" rumuus!!!
En tahdo pojalle sellaista en.
Alkuperäinen kirjoittaja ostja:Virosta noita saa n.10? sataman kaupoista. Sieltä koko kylän pojille kerralla lakit...
ittelläni on 6 aitoo cappii ja 1 piraatti oon 14 vee. pari niist o sellast rumaa en ooite ostanu. Mutta on niitä ihan hienojakinAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Voi juma!
Tätä mä just pelkään ja odottelen. Helkkari jos tässä joutuu sellasen kamalan capin hankkiin 7v:lle!! |O
Ei se kustannus oo niinkään iso ongelma ku "lippiksen" rumuus!!!
En tahdo pojalle sellaista en.
Näin on !!!!Alkuperäinen kirjoittaja yöks:nuo lippikset on ihan kamalan rumia, eikä istu kenenkään päähän. älytöntä tuo pikkupoikien merkkivaatepelleily, ollaan niinku jotain gangstoja new yorkista ja kuljetaan pellevaatteissa ja vanhemmat peesaa ja maksaa itsensä kipeiksi, "ettei meidän jyripetteriä vaan kiusattais, eikä jäis ulkopuoliseksi"
lapsista tulee laumasieluja jo pienestä pitäen.
Mitä haittaa on siitä, että antaa lapsen pukeutua niinkuin haluaa. Kun on löysää rahaa sen verran, että sitä voi laittaa vaikka lapsen pukeutumiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mulla on tietty käsitys perheistä/lapsista, jotka saa aina haluamansa, sen kalleimman ja sen oikeimman.