Aamut alkaa vapisten :(

  • Viestiketjun aloittaja tu-ti-se-va
  • Ensimmäinen viesti
tu-ti-se-va
Mistä johtuu, ei liene normaalia että heti herätessä AINA on pieni sisäinen inhottava vapina päällä. Joskus se jatkuu koko päivän iltaan asti, joskus ei. Joskus tähän auttaa rauhottava lääke mutta onko sekään ihan terveellistä vetää noita lääkkeitä joka päivä.

Ja tiedoksei ettei kyseessä nyt ole mikään krapulavapina!!
 
vaivanen
Minä vapisen niinä aamuina kun on stressi päällä, ja se vapina jatkuu lähes koko päivän vaikka tuntuu, että ei olisi stressaantunut muuten, niin silti on stressi. Sitten on päiviä jolloin on ihan normaali olo niin en vapise. luulen, että se liittyy jotenkin verenpaineeseen ja adrenaliiniin.
 
ap
No rauhottavat lääkkeet on koska olen ollut pitkään masentunut. Josko vapinakin sitten vaan menee sen ahdistuksen piikkiin. Mutta se ahdistus. Miksi ahdistaa aina vaan. Onko järkee elää kun aina on paha olo.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei, en ole raskaana. Just hiljattain on otettu lääkärissä verikokeita. Josko ne siinä kattoi samalla verensokrut? En osaa sanoa.
Ei voi samalla kattoo, pitää tehdä se paastorasitus
Paastorasitus? Olin 12 tuntia syömättä ja juomatta ennen koetta. 6 putkea imivät verta. En muista yhtään mitä kaikkia ottivat. Maksa, kilpirauhanen ja jotain. Pitäis varmaan soittaa uudestaan ja kysyä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
tuli ihan mieleen, että et kai ole riippuvainen niistä rauhoittavista? niitähän ei saisi kauheesti ylimääräistä käyttää. Vois sopia vieroitusoireeksi tuo vapina.
En käytä niitä kovin usein juuri siksi, etten halua jäädä riippuvaiseksi. Joskus menee nappi päivässä, joskus kerran kuussa, joskus kerran viikossa. Hyvinkin usein jätän ottamatta vaikka olis miten paha olla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
tuli ihan mieleen, että et kai ole riippuvainen niistä rauhoittavista? niitähän ei saisi kauheesti ylimääräistä käyttää. Vois sopia vieroitusoireeksi tuo vapina.
En käytä niitä kovin usein juuri siksi, etten halua jäädä riippuvaiseksi. Joskus menee nappi päivässä, joskus kerran kuussa, joskus kerran viikossa. Hyvinkin usein jätän ottamatta vaikka olis miten paha olla.
sinun kannattais hakea ihan lääke sen masennuksen hoitoon. Minä lakkasin pärjäämästä pelkällä rauhoittavalla janyt syön optiparia. ei tarvi rauhoittavaa enää ollenkaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
sinun kannattais hakea ihan lääke sen masennuksen hoitoon. Minä lakkasin pärjäämästä pelkällä rauhoittavalla janyt syön optiparia. ei tarvi rauhoittavaa enää ollenkaan.
Joo... lääkkeet mulla olikin (zoloft) mutta lopetin sen käytön (ei auttanut mihinkään, vei vaan tunteet ja seksihalut pois), halusin kokeilla ilman, miten vaikuttaa. ehkä pitäisi vaan vaihtaa sit lääkettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
sinun kannattais hakea ihan lääke sen masennuksen hoitoon. Minä lakkasin pärjäämästä pelkällä rauhoittavalla janyt syön optiparia. ei tarvi rauhoittavaa enää ollenkaan.
Joo... lääkkeet mulla olikin (zoloft) mutta lopetin sen käytön (ei auttanut mihinkään, vei vaan tunteet ja seksihalut pois), halusin kokeilla ilman, miten vaikuttaa. ehkä pitäisi vaan vaihtaa sit lääkettä.
paroksetiinia suosittelen. Mulla on halut alkanu pikkuhiljaa löytyä uudestaan ja tunnen olevani elossa pitkästä aikaa. Huomaan sen siitä että ulkona ollessa tutkin ympäristöäni ja ihailen luontoa, mitä en oikeastaan ikinä ole tehnyt. Kannattaa yrittää vaihtaa se lääke. koitahan jaksaa :hug:
 
ap
Tiedän vaan että mulla ei auta pelkät lääkkeet kun kuitenkin taustalla onniin paljon asioita, joita pitäisi terapiassa käsitellä. Ei vaan sekään tunnu auttavan. Nyt on kai meneillään sellainen vaihe, että mitä järkeä ees elää. Jospa se tästä hiljalleen muuttuisi... harmittaa lasteni puolesta, kun äiti ei voi antaa sellaista kuvaa elämästä, että olisi syitä iloita mistään.
 
ap
Se kyllä kiinnostaa että onko tosiaan niin, että elämän "pitäisi" olla kivaa ja mukavaa, onnellista ja rattoisaa? Eihän näin aina toki ole mutta pääsääntöisesti? Itsestäni tuntuu, että jos on tällaisia iloisia ihmisiä, ajattelen heti aina että tuo valehtelee, ei kellään voi mennä noin hyvin. Itselläni niin paska olla etten voi uskoa, että olisi jotenkin normaalia iloita elämästä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vaikeapa sanoa mitä syön ja missä vaiheessa. Syön illalla jotain pientä jos on nälkä, jos ei ole nälkä, en syö. Leipää, omenaa, mitämillonkin???
Sun pitää syödä illalla jotain kunnollisempaa, lähempänä nukkumaanmenoa. Musta sun oire kuulostaa just verensokerilta. Kokeiles.
 

Yhteistyössä