Sitähän tämän kaltaiset aloitukset ovat muiltakin naisilta. Oikeastaan naisilla on kisa siitä kuka antaa parhaimman näköiselle miehelle pakitAlkuperäinen kirjoittaja Mä:Yritätkö näillä sun viesteillä aina et heei joku yritti sua iskee, kun oot niin hehkeä lady, uuh, buuuuuuuuu.
Lähinnä pohdin sitä, että eipä taida kannattaa parisuhde kun näköjään miehet on kaikki samanlaisia. Siltä ainakin alkaa tuntua.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Yritätkö näillä sun viesteillä aina et heei joku yritti sua iskee, kun oot niin hehkeä lady, uuh, buuuuuuuuu.
No ei se mies kyllä mikään parhaimman näköinen ollut. Ihan ok, mutta parempiakin löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Sitähän tämän kaltaiset aloitukset ovat muiltakin naisilta. Oikeastaan naisilla on kisa siitä kuka antaa parhaimman näköiselle miehelle pakitAlkuperäinen kirjoittaja Mä:Yritätkö näillä sun viesteillä aina et heei joku yritti sua iskee, kun oot niin hehkeä lady, uuh, buuuuuuuuu.
Sanopa muuta.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Minkähän takia me naiset ollaan aina niin kovia noita miehiä moittimaan, vaikka ihan yhtä lailla vikaisia ollaan itsekin ? :ashamed:
Eikö mene jakeluun, että mä mietin sitä että uskaltaako tässä itte ruveta mihinkään jos tilaisuus tulisi. Kun niin moni mies pettää, että onko mitään järkiä ruveta enää ikinä parisuhteeseen. Ja tämä tässä tästä vänkäämisestä, mä keskityn nyt vastaamaan niille jotka ymmärtää mistä oli kyse. Kiitos ja hei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanopa muuta.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Minkähän takia me naiset ollaan aina niin kovia noita miehiä moittimaan, vaikka ihan yhtä lailla vikaisia ollaan itsekin ? :ashamed:
Ja miks jotkut haluaa tilittää ja analysoida jokaisen saamansa iskuyrityksen täällä?
juu varmasti löytyy paremman näköisiä, mutta löytyykö sinulleAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei se mies kyllä mikään parhaimman näköinen ollut. Ihan ok, mutta parempiakin löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Sitähän tämän kaltaiset aloitukset ovat muiltakin naisilta. Oikeastaan naisilla on kisa siitä kuka antaa parhaimman näköiselle miehelle pakitAlkuperäinen kirjoittaja Mä:Yritätkö näillä sun viesteillä aina et heei joku yritti sua iskee, kun oot niin hehkeä lady, uuh, buuuuuuuuu.
Haista paska säkin.Alkuperäinen kirjoittaja mies:juu varmasti löytyy paremman näköisiä, mutta löytyykö sinulleAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei se mies kyllä mikään parhaimman näköinen ollut. Ihan ok, mutta parempiakin löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Sitähän tämän kaltaiset aloitukset ovat muiltakin naisilta. Oikeastaan naisilla on kisa siitä kuka antaa parhaimman näköiselle miehelle pakitAlkuperäinen kirjoittaja Mä:Yritätkö näillä sun viesteillä aina et heei joku yritti sua iskee, kun oot niin hehkeä lady, uuh, buuuuuuuuu.
Haravan kierrokset meni heti punaiselleAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Haista paska säkin.Alkuperäinen kirjoittaja mies:juu varmasti löytyy paremman näköisiä, mutta löytyykö sinulleAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei se mies kyllä mikään parhaimman näköinen ollut. Ihan ok, mutta parempiakin löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Sitähän tämän kaltaiset aloitukset ovat muiltakin naisilta. Oikeastaan naisilla on kisa siitä kuka antaa parhaimman näköiselle miehelle pakitAlkuperäinen kirjoittaja Mä:Yritätkö näillä sun viesteillä aina et heei joku yritti sua iskee, kun oot niin hehkeä lady, uuh, buuuuuuuuu.
Niin, kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Haravan kierrokset meni heti punaiselleAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Haista paska säkin.Alkuperäinen kirjoittaja mies:juu varmasti löytyy paremman näköisiä, mutta löytyykö sinulleAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No ei se mies kyllä mikään parhaimman näköinen ollut. Ihan ok, mutta parempiakin löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Sitähän tämän kaltaiset aloitukset ovat muiltakin naisilta. Oikeastaan naisilla on kisa siitä kuka antaa parhaimman näköiselle miehelle pakitAlkuperäinen kirjoittaja Mä:Yritätkö näillä sun viesteillä aina et heei joku yritti sua iskee, kun oot niin hehkeä lady, uuh, buuuuuuuuu.
On kai sitäkin tutkittu ja tilastoitu. Ei tietenkään jokainen mies petä. Jos vaikka joka toinen, niin sulla on 50-50 mahis löytää se kumppani joka ei sitä tee. Onko liian suuri riski? Senhän tiedät vain sinä itse.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Eikö mene jakeluun, että mä mietin sitä että uskaltaako tässä itte ruveta mihinkään jos tilaisuus tulisi. Kun niin moni mies pettää, että onko mitään järkiä ruveta enää ikinä parisuhteeseen. Ja tämä tässä tästä vänkäämisestä, mä keskityn nyt vastaamaan niille jotka ymmärtää mistä oli kyse. Kiitos ja hei.
Tuntuu vain niin moni mies pettävän tai ainakin yrittävän muita. Yritä siinä sitten löytää ittelle mies joka ei petä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kai sitäkin tutkittu ja tilastoitu. Ei tietenkään jokainen mies petä. Jos vaikka joka toinen, niin sulla on 50-50 mahis löytää se kumppani joka ei sitä tee. Onko liian suuri riski? Senhän tiedät vain sinä itse.
Ei kai miehet petä vaimojaan keskenänsä?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuntuu vain niin moni mies pettävän tai ainakin yrittävän muita. Yritä siinä sitten löytää ittelle mies joka ei petä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kai sitäkin tutkittu ja tilastoitu. Ei tietenkään jokainen mies petä. Jos vaikka joka toinen, niin sulla on 50-50 mahis löytää se kumppani joka ei sitä tee. Onko liian suuri riski? Senhän tiedät vain sinä itse.
Tai sitten on parempi olla ilman parisuhdetta. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä.Alkuperäinen kirjoittaja mamma::hug: voi itku kun olis onnistunut sen viimosen miesystävän kanssa kun se tuntu niin lupaavalta tapaukselta että ihan vauvankin pistitte alulle. mut sittenhän se vauva lähti enkeliksi :hug: koita jaksaa scarlet, sulla on vähän huonoa tuuria välillä näis miesasioissa. voi kuin toivon et se oikea löytyisi. ja se oikea ruukaa olla aina uskollinenkin. :hug:
yllättävää se ei ainakaan ollut :xmas: :saint: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin, kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Haravan kierrokset meni heti punaiselle
Mitä sä sekoilet?Alkuperäinen kirjoittaja mies:Ei kai miehet petä vaimojaan keskenänsä?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuntuu vain niin moni mies pettävän tai ainakin yrittävän muita. Yritä siinä sitten löytää ittelle mies joka ei petä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kai sitäkin tutkittu ja tilastoitu. Ei tietenkään jokainen mies petä. Jos vaikka joka toinen, niin sulla on 50-50 mahis löytää se kumppani joka ei sitä tee. Onko liian suuri riski? Senhän tiedät vain sinä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Mieshän miekin:No kelpaiskos haravalle yöseura?
Voisin tulla nukuksimaan päällesi!!!!!
Oot niin hehkee ja hyvä ja kaikin puolin passeli ettei miehelle tule mieleenkään pettää, onnistuisiko silleen? Vai miksi mies pettäis?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuntuu vain niin moni mies pettävän tai ainakin yrittävän muita. Yritä siinä sitten löytää ittelle mies joka ei petä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kai sitäkin tutkittu ja tilastoitu. Ei tietenkään jokainen mies petä. Jos vaikka joka toinen, niin sulla on 50-50 mahis löytää se kumppani joka ei sitä tee. Onko liian suuri riski? Senhän tiedät vain sinä itse.
Mitä sinä itse sekoilet?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä sä sekoilet?Alkuperäinen kirjoittaja mies:Ei kai miehet petä vaimojaan keskenänsä?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuntuu vain niin moni mies pettävän tai ainakin yrittävän muita. Yritä siinä sitten löytää ittelle mies joka ei petä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kai sitäkin tutkittu ja tilastoitu. Ei tietenkään jokainen mies petä. Jos vaikka joka toinen, niin sulla on 50-50 mahis löytää se kumppani joka ei sitä tee. Onko liian suuri riski? Senhän tiedät vain sinä itse.
Tarkoittanee että pettämiseen tarttetaan kaksi *ojentaa ystävällisesti rautalankaa*Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä sä sekoilet?Alkuperäinen kirjoittaja mies:Ei kai miehet petä vaimojaan keskenänsä?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuntuu vain niin moni mies pettävän tai ainakin yrittävän muita. Yritä siinä sitten löytää ittelle mies joka ei petä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kai sitäkin tutkittu ja tilastoitu. Ei tietenkään jokainen mies petä. Jos vaikka joka toinen, niin sulla on 50-50 mahis löytää se kumppani joka ei sitä tee. Onko liian suuri riski? Senhän tiedät vain sinä itse.
No jotkut tuntuvat pettävän vaikka oma nainen olis kuinka hehkeä ja suhde olisi kuinka tiivis. Ei tunneta sellaista sanaa kuin uskollisuus. Mä olen niin paljon nähnyt ja kuullut näitä juttuja, että ei oikein enää jaksa uskoa parisuhteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oot niin hehkee ja hyvä ja kaikin puolin passeli ettei miehelle tule mieleenkään pettää, onnistuisiko silleen? Vai miksi mies pettäis?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuntuu vain niin moni mies pettävän tai ainakin yrittävän muita. Yritä siinä sitten löytää ittelle mies joka ei petä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kai sitäkin tutkittu ja tilastoitu. Ei tietenkään jokainen mies petä. Jos vaikka joka toinen, niin sulla on 50-50 mahis löytää se kumppani joka ei sitä tee. Onko liian suuri riski? Senhän tiedät vain sinä itse.
Henkkoht minulla on suurempia pelkoja kuin jos mies sekstaisi jonkun toisen kanssa. Minule seksi on vaan seksiä.
Ketä se vapaa nainen pettää? Se mies siinä pettää puolisoaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarkoittanee että pettämiseen tarttetaan kaksi *ojentaa ystävällisesti rautalankaa*Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä sä sekoilet?Alkuperäinen kirjoittaja mies:Ei kai miehet petä vaimojaan keskenänsä?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuntuu vain niin moni mies pettävän tai ainakin yrittävän muita. Yritä siinä sitten löytää ittelle mies joka ei petä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kai sitäkin tutkittu ja tilastoitu. Ei tietenkään jokainen mies petä. Jos vaikka joka toinen, niin sulla on 50-50 mahis löytää se kumppani joka ei sitä tee. Onko liian suuri riski? Senhän tiedät vain sinä itse.