Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei se vuosista ole kiinni. Sitten on hyvä hetki, kun on henkisesti ja taloudellisesti valmis kantamaan vastuuta pienestä elämästä.
Näinhän se on ajattelin vain iän puolesta, jotkut ajattelevat että esim 18 vuotiaan ei ole sopivaa tulla raskaaksi vaikka henkinen ja taloudellinen puoli yms olisi kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei se vuosista ole kiinni. Sitten on hyvä hetki, kun on henkisesti ja taloudellisesti valmis kantamaan vastuuta pienestä elämästä.
Näin minäkin, täysin oli suunniteltu ja en voisi olla onnellisempi :heart: Täyty pistää ennen kuin joku kommentoi asiastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:itse tulin 17v raskaaksi ja olin 18v kun lapsi synty
Loistava nikki, näin by the way..Alkuperäinen kirjoittaja MammaSastamalasta:Näin minäkin, täysin oli suunniteltu ja en voisi olla onnellisempi :heart: Täyty pistää ennen kuin joku kommentoi asiastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:itse tulin 17v raskaaksi ja olin 18v kun lapsi synty
Asuitko kotonasi tällöin?? jos saan kysyäAlkuperäinen kirjoittaja Evikka:Minä olin 14 kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi ja 15 kun lapsi syntyi.
Ei ehkä kovin "hyväksyttävää" monenkaan mielestä...
Saat kysyä... Asuin äitini kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja jjeh:Asuitko kotonasi tällöin?? jos saan kysyäAlkuperäinen kirjoittaja Evikka:Minä olin 14 kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi ja 15 kun lapsi syntyi.
Seelvä hommaAlkuperäinen kirjoittaja Evikka:Saat kysyä... Asuin äitini kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja jjeh:Asuitko kotonasi tällöin?? jos saan kysyäAlkuperäinen kirjoittaja Evikka:Minä olin 14 kun tulin ensimmäisen kerran raskaaksi ja 15 kun lapsi syntyi.
Peesit.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei se vuosista ole kiinni. Sitten on hyvä hetki, kun on henkisesti ja taloudellisesti valmis kantamaan vastuuta pienestä elämästä.