Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja teippaa:kiinni viereiseen sormeen, helpottaa kipua. Jos toimii varpaissakin niin miksei myös sormissa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sitä voi vähän teipata :hug: Elä enää kato vaarallisia ohjelmia B)
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja teippaa:kiinni viereiseen sormeen, helpottaa kipua. Jos toimii varpaissakin niin miksei myös sormissa...![]()
No mulla on ollut öisin ihan vaan sideharsolla etusormi ja keskari nidottuna yhteen, mutta men oo keksiny mitä laittaisin siihen väliin kun sormet hinkkaa toisensa siellä sisällä jotenkin tyhmästi.. ei rakoille, mutta siihen suuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja teippaa:älä laita paperia, laita esim. vanhasta lakanasta suikale.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kokeile sitä oikeen ohutta valkosta teippiä, mitä saa apteekista. Se on sellasta millä yleensä laitetaan siteitä sun muita kiinni, mut mä oon joskus teipannut varpaitani sillä ja sen yhden sormenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Meillä on apteekki kotona ja mulla on oma hoitsukin joka ei oo kyllä alaa opiskellut![]()
Tästä tuli muuten mieleen kun tein vkl ruokaa ja onnistuin leikkaamaan haavan sormeeni perunoita lohkoessa.. hyvä että kääntyä ehdin niin äljäke jo seisoi septidin kädessä että puhdistaa mun viiltohaavan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Nostan tämän vain kiittääkseni ja kumartaakseni, sormet teipattuna on huomattavasti parempi olla kuin sideharson ja pahvinpalan kanssa. (minkä äljäke ensin väkisin laittoi mulle)
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sun pitää pistää se ukkeli hoitsukouluun =) Voisit saada siltä palveluksia valkosiin pukeutuneena :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:En mä taida pakottaa sitä, ihan hyvin se kursii mua kasaan tarvittaessa ilman koulutustakinNyt se tosin on nössöillyt, yrittänyt maanitella mua lääkäriin jne, mutta nyt se on jo luovuttanut kun en oo menossa :saint:
Eikä hoitsumiehet oo kyllä koskaan kiihottaneet mua..
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei sit, jos ei kelepaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen säheltäjä:Suosittelen käymään siellä lääkärissä.
Ei ne sitä sido kun tietävät et sulla lapsia ja vedellä läträät.
Mutta kuvaavat sen.Joutuvat pian leikkaamaan jos murtuma irtonainen.